Het hengelsport topic

Sooww, Wist niet eens van het bestaan van dit topic! Ik dacht toch echt dat ik de enige was die vissen en vuurwerk geweldig vind.. (minstens zo voelde het).

Komen in de toekomst wel wat leuke foto's op.

Vis zelf in de zomer op de korst op karper en op dood/levend aas op snoek met de dobber.

In de winter de kleinere slootjes met de plug, (vanaf dit jaar ook van plan op snoek te vissen met statisch op dood aas, makreel).

Een goede tip voor de dood aas vissers (Met dobber): Een horsmakreel met 1 enkele dreg in de rug. Voor het uitgooien een paar gaten met de haak in de vis prikken/maken. (Komen veel natuurlijke oliën uit, die tevens zeer sterk ruiken/stinken). Grote varieert van 13 cm tot 20 cm.

foto's volgen, vis vrijwel altijd alleen dus veel foto's zijn er niet, zo goed als geen...

Laatst bewerkt:
Tijdens het korsten op karper.

***Foto's niet gebruiken zonder toestemming vooraf van de eigenaar, ik dus***

bek.jpgbewerkt, bek kleur, mat zwart wit.jpgkorsten.jpg vol schub.jpg

Bijlagen

• korsten2.jpg
    korsten2.jpg
    149,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Wist niet dat dit topic bestond, dus bij deze wat foto's :)

Bijlagen

• IMG_20141026_141349.jpg
    IMG_20141026_141349.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_5703.jpg
    IMG_5703.jpg
    302,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG_8708.JPG
    IMG_8708.JPG
    418,4 KB · Weergaven: 0
Van een tijdje terug met trollen
04-10-2014 (2).jpg

Met maatje Michel onlangs bij hem in de polder
13-12-2014 (2).jpg

Op 30 december nog ff tegen de kruitstress een winterse polder ingegaan waarvan 1 dikke polder klapper en nog 2 kleintjes in 2 worpen ;) Niet verwacht in de sneeuwresten.

30-12-2014 (1).jpg

30-12-2014 (4).jpg

Ben beetje op zoek naar een bootje.
Dit jaar de rivier op ipv die laffe putjes en slootjes.
Blank liever 2 dagen op de rivier dan op zo'n dresuurput haha.
Zo'n porta bote lijkt me wel wat aangezien ik met geringe ruimte zit.
Ga mij daar toch eens in verdiepen.

Zondag de poldert maar weer eens in of niet!
Als er geen ijs ligt dan haha.

Gisteren ook mijn eerste snoek van het jaar geland, 83 centimeter schoon aan de haak. Wel op dood aas, morgen maar met jerkbaits proberen.

Blijft mooi ja wintersnoek :) Ja zit ook al tijdje te dubben om weer eens met doodaas aan de gang te gaan, omdat de vis over het algemeen wat trager is. Maar tot op heden blijven ze toch redelijk op het kunstaas knallen, dat vind ik toch net wat spectaculairder :)

Een vissershoekje dat wist ik niet☺

Mijn seizoen begint volgend maand als de karperbeurs in Zwolle begint. Daarna gaan we weer los..

Voor diegenen die het niet weten : 7 en 8 februari in de ijsselhallen zwolle

Jaloers op die Barbeel Kapitein :rolleyes: :shocked:

Van de week een mooi nieuw spinstokje wezen halen bij een faillissementsverkoop.
Erg fijn stokje ookal is het even wennen met 30cm extra.
Heerlijk sexy stokje om naar te kijken en gooit perfect, drilt lekker, kortom, prima stokje.

Foto-QPW3YT4O.jpg

Foto540-ST3EIIJJ.jpg

Foto540-UJDSAEH3.jpg

Foto540-A7MSUBIM.jpg

Drilt lekker zei ik, dat komt omdat ik hem gelijk ben wezen proberen Donderdag :D

Foto-FFVESVGR.jpg

Vandaag weer even de slootjes naast de deur afgestruind en toch weer een leuke 60er weten te vangen.
Geen plaatjes geschoten, gewoon vissen, vangen en weer terug, niks geen gekloot met camera's.

Binnekort maar eens doodazen met Chriske... Ofnie??? :idea:

Jep nog een paar weken en dan eens rondstruinen op de Carp Zwolle! :)

Heb alweer alweer super veel zin om weer nachten op karper te vissen. Alleen moet het weer nog wel even wat beter worden :p

Zou er wel heen willen maar Fallas is wat belangrijker haha.
Weet zeker als ik daar heen ga dat t geld gaat kosten. :sad:

Back
Bovenaan