the cigarman
VWC lid
Nee, ik vis met een vaste hengel en ik heb aan 1 hengel meer dan zat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, ik vis met een vaste hengel en ik heb aan 1 hengel meer dan zat.
Vissen met een vaste stok is ook heel ander werk Gerco. De regel met betrekking tot het maximaal aanhouden van 2 hengels heeft te maken met karpervissen/zeevissen wanneer er niet actief gevist word. Wanneer je met een vaste stok vist heeft het ook geen zin om met meerdere hengels te gaan vissen. Met karpervissen is het weer een ander verhaal omdat je met meer hengels (en dus meerdere plekken in het water) je kansen vergroot om een karper te vangen.
+ YouTube Video | |
Hahaha, met onder de top drillen wordt bedoeld dat als de vis dicht onder de kant komt, hoe de hengel daar op reageert. De warriortjes hebben veel ruggegraat, maar weinig aktie in het topgedeelte, wat dus niet lekker drilt als de vis korter bij de kant komt. Zijn wel echte werpkanonnen btw..
Ken er wel een aantal die er erg over te spreken zijn.
Welke nieuwe stokken ik ga halen weet ik nog niet, heb nog steeds spijt dat ik mn oude heb verkocht 2 jaar geleden..
[URL=http://img860.imageshack.us/img860/3963/snc10653ft8.jpg]image
[/URL]
Dit waren echt fijne stokjes...snik..
Gisteren heb ik weer 2 uur gevist om wat karpers over te zetten in de gemeente Castricum. Het ging dit keer niet zo snel als de vorige keer. Deze boerenkarpers hebben nog nooit mensenhanden gevoelt dus hebben volgens mij in de gaten dat die wormen aan een haak geen goede zaak is (maar gelukkig wel lekker, voor hun dan...) Dit keer 12 karpers tussen de 40 en 60 centimeter gevangen, vorige keer in 2 uur hadden we er 17. Boerenkarpers zijn wel onwijs gaaf, die springen gewoon in de lucht wanneer ze in de gaten hebben dat je ze aan de lijn hebt, en ze zijn zo sterk, echt niet normaal!
Karpers overzetten? wat bedoel je daarmee? van het ene water naar het andere water?...zit hier een reden achter?
Karpers overzetten? wat bedoel je daarmee? van het ene water naar het andere water?...zit hier een reden achter?