Het grote vuurwerklabels topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk, die oude labels. Ik laat het alleen in het verleden. Ik koop zelf bijvoorbeeld geen Wolff - Red Lantern

Als ik oude labels eind jaren '80, begin jaren '90 terug zie dan geeft mij dat zelf de meest mooie herinneringen terug waarbij je toen met veel kleiner vuurwerk in verhouding veel meer plezier had.

Ook de diversiteit aan verschillende soorten producten was vooral halverwege de jaren '90 erg groot van de kleine muggenscheetjes tot aan de Diamond collection en crown collection cakes, fonteinen, mines en 2" singleshots.

Momenteel hebben we met compounds erg mooi samengesteld vuurwerk maar ik vind dat het tegenwoordig in verhouding veel meer eenheidsworst is dan vroeger.

De loop van de vuurwerktijd heeft ons hele mooie dingen gebracht maar helaas ook vele mooie en unieke producten ontnomen.

Ik kan gelukkig zelf nog steeds genieten van de herinneringen uit de 'goede oude tijd' als ik weer prachtig ontworpen labels terug zie uit het verleden van welke tijd dan ook 😄.

Funke vind ik persoonlijk erg goed in het ontwerpen van tijdloze labels met prachtige kenmerken met ook nog eens geweldige kwaliteit uitwerkingen. Met het label is al een scène voorvertoond met de effecten die je als uitwerking mag verwachten. Bij Funke producten komt dit ook nog eens altijd overeen met de werkelijkheid. Dat was vroeger wel vaker een deceptie dan realiteit met vuurwerk artikelen.

Hieronder een foto van de geweldige Scala 100A welke we een paar jaar geleden hebben gehad. De omdoos vond ik zo mooi dat ik deze heb bewaard net zoals sommige andere zeer mooi ontworpen labels. Is inmiddels ook alweer een zeer schaars verkrijgbaar product geworden.

20241016_204243.jpg

Laatst bewerkt:
Waar ik écht goed op ga, zijn de oude Lesli labels. Jeugdsentiment. De labels van Royal Class, New Spirit, Top Selection etc. Geweldig!
Helemaal mee eens. Was hier in die tijd ook echt het enigste wat ik kon krijgen. Dus mee opgegroeid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan