Het grote vuurwerklabels topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het eerste wat in mij opkomt is toch wel het BO-PEEP label op de knallers van vroeger en de labels op de inhoud van de Red Lantern pakketten die nu weer terug van weggeweest zijn.

En als je van labels houdt dan is het boek Kruitkoorts & Oliebollengriep echt een must-have. Daar komen alle oudjes in voorbij.

Bo-peep inderdaad iets wat gelijk te binnen schiet, ook de "echte astronauten" werden hier in de regio veel verkocht.
Oude wit met groene labels bij knallers geven warme herinneringen en alle Romeinse kaars achtigen met van die gekleurde ballen op de labels.

Moderne labels doen mij minder eerlijk gezegd. Ik denk ook dat dat komt omdat je nu vooral productfilmpjes kijkt. In de jaren 90 keek je eerst elke dag 4 uur naar de plaatjes op de folder en daarna nog een paar dagen staren naar al het vuurwerk in het echt.

Laatst bewerkt:
Het label is best wel belangrijk in mijn ogen. Soms zo dat het een doorslag kan geven tussen kopen en niet kopen. Ik heb er heel wat en dan met name van knallers.

Ik denk dat de meeste het wel met me eens zijn als ik zeg dat Funke heel goed snapt hoeveel een mooi label kan doen voor een product.
Funke heeft zo veel kunstwerkjes gemaakt.
( wordt niet voor niets gecopieerd)

En mooi label verkoopt zichzelf wel.

Gelukkig zijn er steeds meer merken die meer tijd en aandacht in de labels stoppen.

Of terug grijpen naar oude labels van vroeger geniaal van bijvoorbeeld wolff

Screenshot_20240929_085633_Gallery.jpg

Screenshot_20240929_085209_Gallery.jpg

Ik denk dat de meeste het wel met me eens zijn als ik zeg dat Funke heel goed snapt hoeveel een mooi label kan doen voor een product.
Funke heeft zo veel kunstwerkjes gemaakt.
( wordt niet voor niets gecopieerd)

En mooi label verkoopt zichzelf wel.

Gelukkig zijn er steeds meer merken die meer tijd en aandacht in de labels stoppen.

Of terug grijpen naar oude labels van vroeger geniaal van bijvoorbeeld wolff

Bekijk bijlage 1800150

Bekijk bijlage 1800151
Funke heeft over de hele lijn hele goede ontwerpen. Op alle aspecten goed, de achtergrond, foto's, effecten, kleuren, lettertypen, alles klopt gewoon. Het ademt sfeer, het is een beetje retro en geeft een idee van het effect.

Geweldig die oude labels. Mocht iemand nog iets in de aanbieding hebben, mag je me natuurlijk altijd een bericht sturen

Voor mij gaat het puur om wat eruit komt! Eigenlijk nog nooit op de labels gelet of ik ze mooi vind of niet.. die oude labels doen me wel denken aan vroeger wat wel een heerlijk nostalgisch gevoeltje geeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan