omepje VWC Moderator Forumleiding 27 aug 2021 #1 Je kent het wel, de mooie vitrines van de winkels met mooie uitgestalde dummy's. Je ziet ze vaak al van ver, maar heb jij er ook foto's van gemaakt? Deel ze hier met ons.
Je kent het wel, de mooie vitrines van de winkels met mooie uitgestalde dummy's. Je ziet ze vaak al van ver, maar heb jij er ook foto's van gemaakt? Deel ze hier met ons.
P pyrofan#1 VWC lid 15 sep 2021 #2 Vitrines en impressie van de winkel: Pirofoc i Fantasia en Pyroshopping in Valencia tijdens Las Fallas 2018.
Vitrines en impressie van de winkel: Pirofoc i Fantasia en Pyroshopping in Valencia tijdens Las Fallas 2018.
bassie1978 VWC lid 21 sep 2021 #3 Och ben zo benieuwd wanneer de eerste vitrines weer omgebouwd gaan worden! prachtig moment is dat altijd!
Och ben zo benieuwd wanneer de eerste vitrines weer omgebouwd gaan worden! prachtig moment is dat altijd!
Black Dragon VWC lid 1 nov 2021 #7 ...En een ruim assortiment aan cat1! De Silberfontänen gaan weer erg hard!
omepje VWC Moderator Forumleiding 17 nov 2021 #11 Lekkere beelden heren, bedankt. Hoop er dit jaar weer eens een paar te kunnen bekijken.
5pyroman5 VWC lid 29 nov 2021 #12 Ik meende dat er een topic was voor etalages echter kon ik die niet vinden, dus bij deze post ik hem hier
Ik meende dat er een topic was voor etalages echter kon ik die niet vinden, dus bij deze post ik hem hier