Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jaa, sfeerfoto's, alweer 10-14 jaar geleden deze foto's, oa bij mijn ouders thuis....mijn zoon komt nu een eind boven mij uit inmiddels maar.....in 1982 zat ik ook zo met mijn vader matjes uiteen te halen..pure nostalgie...
Aaahh de Screamer King. Opgegroeid met die krengen. Na al die jaren nog steeds mijn meest favoriete stukje vuurwerk ooit, althans, de eerste versie dan.
Onze hobby in betere tijden... Wat mis ik het toch allemaal: shows/demo's bouwen, shows bezoeken in binnen en buitenland en onbezorgd F1 en F2 stoken tijdens de jaarwisseling. Het lijkt alweer een eeuw geleden. Hopen dat 2021 op dat gebied meer te bieden heeft.
Alweer bijna een jaar geleden, toen we voor het laatst de F3 single shots konden kopen. Gaf toen toch nog een speciaal gevoel om ze te kunnen bemachtigen voor de laatste keer.
Hierbij weer een aantal foto's van een showroom en bunkers. Gemaakt vorig jaar tijdens een open dag, waar behoorlijk wat forumleden op af komen. Geweldig initiatief van de winkel en daarnaast jaar in jaar uit enorm gezellig. Laten we hopen dat we dit volgend jaar met zijn allen weer kunnen beleven.