Het grote sfeerfoto's topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Timing on point. Quality less on point... :p

d77fax6wl.png

DSC02654_logo.jpg

Vandaag beetje lopen kloten met wat cat 1 en mijn camera. Als jullie dit tof vinden wil ik wel wat meer foto's van deze serie uploaden. :)

Zeker gaaf, kunnen geen foto's genoeg van zijn.

En daarbij, je moet nog warm draaien voor dinsdag zodat je een geweldige oud en nieuw kalender kunt maken:cool:

Leuk onderdeel van mijn showtje, er zitten nu ook 300 kometen bij in Fan stijl. Wist niet dat ik de Ultimate twee keer had gekocht dus "fakkel" hem tegelijk. STreetmusscle gaat ook in W en Glitter mine en color comet gaat ook gelijktijdig. :cool: Even een test voor volgend jaar.

IMG_0849.jpg

Dus:

1 = 2x Glitter tegelijk
2 = 3x Comet 100shots w-shape
3 = 1x Event fan (weet even niet meer zo welke....)
4 = 3x street muscle w-shape
5 = 2x Ultimate tegelijk

En ik kan snel fakkelen en goed timen, dus loopt het perfect achter elkaar door. Daarna komt een fluit concert (wou eerst de wicked wistle ivm de kometen, maar heb er nu twee uit de cakebox gehaalt van all nightmare long. Budget was op) en gaat het weer met geweld verder.

Dat was de eerste bestelling even een beetje op volgorde leggen voor mijn showtje. Inmiddels ben ik flink aan het husselen geweest en wat dingen aangepast. Maar moest even een beetje de volgorde zien om te weten waarmee ik bezig was.

IMG_0833.jpg

Ondertussen elk fimpje op YT wel 100 keer bekeken en exact uitgezocht welke cake wat doet en hoe ik het dan in volgorde wil hebben en wat bij wat hoort en wat naast elkaar komt per twee drie of etc.

Moet alleen nog nadenken over het gebruik van een lont, gasaansteker of lucifers. Denk dat ik lucifers ga gebruiken voor de kick her en der. Wel een wasknijper op de neus ivm stank zo nu en dan. En sommige dingen gewoon lekker met een veilige lont aansteken, wel zo snel soms.

Her en der een cake omdraaien voor het effect zodat er een mooi kruisje komt in de lucht en hopelijk werkt de volgorde in hoogte wat ik in gedachte heb ook mee.

Ik verwacht niet dat het perfect gaat en er her en der wel een misser is tijdens het aansteken, dat zou flink balen zijn maar is nu eenmaal zo. Dat er vertraging is of het lontje ineens stopt of iets.

Laatst bewerkt:
Omdat ik toch vrijwel niets meer bij huis heb staan kan ik lekker alvast dingen delen aan foto's. En daarnaast doe ik niet echt ilegale dingen of iets en is het 100% siervuurwerk. Het is ook niet echt extreem.

IMG_0829.jpg

Los van dit alles gaat Ome aggent mij niet vinden en willen ze de moeite er waarschijnlijk niet eens voor doen. Ik zet tenminste mijn plek af en heb vuurwerkbrillen voor mensen die het willen. Alles staat op 50m afstand dus die 8 meter is een lachertje

Toffe tip hier van iemand op het forum, zet de kooien ondersteboven weer onder je cake's, extra veilig en had ik niet zelf bedacht. Heb het nu dus gedaan en vindt het een top tip!

Omdat ik toch vrijwel niets meer bij huis heb staan kan ik lekker alvast dingen delen aan foto's. En daarnaast doe ik niet echt ilegale dingen of iets en is het 100% siervuurwerk. Het is ook niet echt extreem.

Bekijk bijlage 51974

Los van dit alles gaat Ome aggent mij niet vinden en willen ze de moeite er waarschijnlijk niet eens voor doen. Ik zet tenminste mijn plek af en heb vuurwerkbrillen voor mensen die het willen. Alles staat op 50m afstand dus die 8 meter is een lachertje

Toffe tip hier van iemand op het forum, zet de kooien ondersteboven weer onder je cake's, extra veilig en had ik niet zelf bedacht. Heb het nu dus gedaan en vindt het een top tip!
Na het zien van deze foto kan ik je niet meer serieus nemen kaarsje, je bent meerdere keren negatief over de transbomber maar je hebt wel twee keer de all nightmare long in je collectie zitten. Nu snap ik dat je hem voor 50 Euro niet kan laten staan. Maar dat is toch wel het manke broertje van de transbomber.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan