Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Na het zien van deze foto kan ik je niet meer serieus nemen kaarsje, je bent meerdere keren negatief over de transbomber maar je hebt wel twee keer de all nightmare long in je collectie zitten. Nu snap ik dat je hem voor 50 Euro niet kan laten staan. Maar dat is toch wel het manke broertje van de transbomber.Omdat ik toch vrijwel niets meer bij huis heb staan kan ik lekker alvast dingen delen aan foto's. En daarnaast doe ik niet echt ilegale dingen of iets en is het 100% siervuurwerk. Het is ook niet echt extreem.
Bekijk bijlage 51974
Los van dit alles gaat Ome aggent mij niet vinden en willen ze de moeite er waarschijnlijk niet eens voor doen. Ik zet tenminste mijn plek af en heb vuurwerkbrillen voor mensen die het willen. Alles staat op 50m afstand dus die 8 meter is een lachertje
Toffe tip hier van iemand op het forum, zet de kooien ondersteboven weer onder je cake's, extra veilig en had ik niet zelf bedacht. Heb het nu dus gedaan en vindt het een top tip!