Het grote sfeerfoto's topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het blijft heerlijk dit topic door te kijken zo kort voor de afhaaldagen. Kriebels!

Zo net voor de afhaaldagen is het denk ik wel fijn om nog even wat bunkerfoto's te bekijken om de kruitstress even maximaal te ervaren. Verder hebben onderstaande foto's denk ik weinig woorden nodig :wink:

20171216_145919.jpg

20171216_145545.jpg

20171216_145504.jpg

haha vrouwtje heeft nachtdienst en de kleine ligt in bed... vanmiddag brunch gehad met de hele familie... ik kom niks te kort, maar thanks voor je interesse en medeleven haha. ik vond het zelf wel een sfeervolle foto juist :p. misschien komt dat omdat ik hier met een glimlach zit vanwege de mooiste tijd van het jaar :D

Meest bizarre jaarwisseling voor mij 2017-2018. Helaas heeft de harde wind ontzettend veel verpest qua effecten, maar desondanks veel genoten!

Door de hoeveelheid vuurwerk dat jaar en de duur van afsteken zijn de meest gave cakes en boxen mij nogal 'saai' bevallen. Dit had ik zelf eerlijk gezegd niet verwacht. Daarom steek ik nu alles per 2 of meer af. Keerzijde is dan wel dat je 10 of 12x iets kan afsteken i.v.m. budget, maar dan is het wel steeds ALL-IN gaan en de lucht zo vol mogelijk proberen te houden.

FOTO Afsteek volgorde.JPG

*Het aantal schoten is 2374, maar de schiet volgorde van de avond heb ik eruit gehaald (387sh). Totaal 2761sh

20180101_014142.jpg

haha vrouwtje heeft nachtdienst en de kleine ligt in bed... vanmiddag brunch gehad met de hele familie... ik kom niks te kort, maar thanks voor je interesse en medeleven haha. ik vond het zelf wel een sfeervolle foto juist :p. misschien komt dat omdat ik hier met een glimlach zit vanwege de mooiste tijd van het jaar :D

Ik zie het me precies voor me, lekker bij de kerstboom, drankje erbij, VWC er bij.
Kan daar echt van genieten op avonden zoals deze.

Inderdaad, een sfeervolle én herkenbare plaat Ghoost. Lekker in alle kalmte en rust toeleven naar de mooiste dagen, lekker op het forum neuzen.

Meest bizarre jaarwisseling voor mij 2017-2018. Helaas heeft de harde wind ontzettend veel verpest qua effecten, maar desondanks veel genoten!

Door de hoeveelheid vuurwerk dat jaar en de duur van afsteken zijn de meest gave cakes en boxen mij nogal 'saai' bevallen. Dit had ik zelf eerlijk gezegd niet verwacht. Daarom steek ik nu alles per 2 of meer af. Keerzijde is dan wel dat je 10 of 12x iets kan afsteken i.v.m. budget, maar dan is het wel steeds ALL-IN gaan en de lucht zo vol mogelijk proberen te houden.

Bekijk bijlage 51364

*Het aantal schoten is 2374, maar de schiet volgorde van de avond heb ik eruit gehaald (387sh). Totaal 2761sh

Bekijk bijlage 51365

dat doe ik ook altijd, schieteigenlijk alle nl cakes en compounds per twee af, dan heb je meestal echt een wow effect.

Nog een paar uurtjes en dan staan de eerste forumleden al weer voor de deur van de freakwinkels te trappelen om naar binnen te gaan en de bestellingen op te halen. Om de sfeer nog even te verhogen, nog wat bunkerfoto's. Geniet ervan en veel plezier bij het afhalen.

20171210_160519.jpg

20171210_155354.jpg

20171210_155402.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan