Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt allemaal voor de sfeerplaten, maar bovenstaande collectiefoto van b00ster roept de meeste jeugdherinneringen op. Wat een geweldige collectie. Ben ooit begonnen met Schuurmans, maar na een paar jaar verhuist en toen was de dichtstbijzijnde vuurwerkwinkel een Brave & Wichers dealer (Vuurwerkland). Ik had toen nog geen budget voor siercakes, maar mijn pa kocht toen altijd 1/2 mooie grote cake's) voor 00:00 uur. Zo hebben we meerdere jaren de Dominator gehad. Wat een geweldige cake was dat zeg, in mijn herinnering zelfs zo goed dat die nu ook niet zou misstaan. Maar ook en Fullsky en Triple Hazard hebben we een keer gehad. Lily Magnolia zelfs nog met Eed Lantern logo, geweldig. Een buurjongen had die altijd dus ook deze topper meerdere malen in actie gezien en als ik het mij goed herinner waren die vaak met een mooie aanbieding te koop (2 voor 15eu). En dan de Sweet Coconut, dat was mijn eerste grote single shot. Voelde mij een koning te rijk dat ik die toen in mijn collectie had. Kortom, alleen maar mooie herinneringen aan de Star Collection, Lidu en natuurlijk de Thunder Kings uit de Pyro Power lijn.
Das leuk om tegen te komen tijdens het opruimen. Ik krijg ineens een idee
Ik ga nu overal in huis vuurwerk neerleggen/verstoppen. Achter ik gaatjes, hoekjes, ik kastjes en laatjes. Hopelijk kom ik dan over 10 jaar ook ineens iets leuks tegen