Het grote sfeerfoto's topic.

Ik kan het me nog heel goed herinneren, ik was een jaar of 7/8 oud. De dag na de jaarwisseling 's ochtends vroeg op pad om te kijken naar al het afgeschoten vuurwerk. Schijnbaar leek het me toen een tof idee om alle labeltjes van kanonslagen te gaan verzamelen. Niet verwacht dat ik hier zoveel jaar later met dusdanig veel sentimentele waarde naar terugkijk. Wellicht roepen deze labels bij jullie ook wat nostalgische gevoelens op.
Bekijk bijlage 1822118Bekijk bijlage 1822119Bekijk bijlage 1822120Bekijk bijlage 1822121
Fantastisch om te zien dit, ik had als jong jochie precies hetzelfde. Helaas is mijn verzameling verloren gegaan. Toen ik in de puberteit kwam, en ik me met andere dingen ging bezig houden door het jaar heen, heb ik mijn schrift met vuurwerk labels toendertijd bij het oud papier gegooid.
Nu ik alweer 47 jaar ben, baal ik er al ongeveer een jaartje of 10 van, dat ik dit ooit heb weggegooid.
Dus vooral niet wegdoen zou ik zeggen, dit is pure nostalgie uit je jeugd. En mocht je het ooit wegdoen, probeer er dan zeker een liefhebber blij mee te maken.
Bedankt voor het delen hier in dit topic, het wordt zeer gewaardeerd 🥳👍🏻

Back
Bovenaan