Het grote Serious Request topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ook dit topic mag uiteraard niet ontbreken dit jaar. Ieder jaar weer een enorm feest om naar te kijken en om erbij te zijn.

Afgelopen jaar was het weer eens ouderwets druk en gezellig, wat zal het dir jaar brengen?

Wat heb ik hier afgelopen jaar van genoten zeg. Het had eindelijk weer sfeer na heel wat jaren. Hebben er echt zeer veel naar gekeken. Dit jaar in Zwolle, kijk er enorm naar uit.

Afgelopen jaar prima bevallen, weer eens bekeken op TV voor een aantal uurtjes en de sfeer zat er goed in. Goed om te zien dat het glazen huis terug is. Het begint weer een beetje te leven lijkt het. Komende editie maar weer eens opzetten.

Kijk er wel naar uit, vorig jaar echt weer goed bevallen en veel sfeervolle uurtjes gekeken.
Dit jaar is het ook nog eens een goed doel voor Metakids waar ik veel mee heb vanwege mijn dochter, misschien leuk om juist nu eens fysiek de donatie te gaan doen bij het huis.

Super gaaf dat hun het weer gaan doen dit jaar. Afgelopen jaar enorm van genoten, vond het echt sfeer verhogend. Kijk nu alweer uit naar de opening hiervan.

Wijnand is alvast onderweg, live te volgen via de app. Wat een pech heeft hij met t weer!!

De laatste jaren was mijn interesse wat weggezakt na een paar mindere edities (vind ik). Afgelopen jaar was het wel weer wat beter en ik hoop dat het dit jaar weer super is. Het zet toch een bepaalde sfeer neer die je nergens anders tegenkomt.

Vooral als je er live bij bent is de sfeer geweldig maar het is helaas niet altijd in de buurt.

Ik ben van plan het dit jaar weer op te pakken om het te volgen. Daarbij is het ook nog eens in de buurt dus misschien wip ik ook nog wel ff langs

Vorig jaar was echt zeker de moeite waard!! Ik geloof dat het dit jaar zeker niet minder gaat worden...ik heb er iig weer zin in🎉

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan