Het grote O&N consumenten Vuurwerk video topic

ajaxciedjuhh

VWC lid
Mag uit alle landen zijn, zolang het bij consumenten vuurwerk blijft!
Zou helemaal mooi zijn als er ook nog een schietlijst bij staat.

Een mooi duitse consu show van Ronny Kriewald:

Zum Jahreswechsel wollten wir unser eigenes kleines Feuerwerk machen. Wir finden das es uns doch sehr gut gelungen ist.
Verbaut wurden Batterien der Firmen
Blackboxx: Schlossgeist, Schwarze Witwe, Böhser Engel, Virus, Wolke 7, Lila Lena, Das Ding, Ultra Violet, Diva Liga, Gigantika, Erzengel
Xplode: Crossetten und Double Deck Red,
Nico: Red Tears,
Volt: Connected Breakout, Full Moon Party, Future Hulk, White Red Rebel
Singleshots von Toschpyro 28,29,30 und Pyrofactory: Thunder King
Bengal von Funke
und Red Blink Fontänen von Lesli
Gezündet wurde das ganze Feuerwerk mit den Anlagen von HAPPINESS FIREWORKS

Super topic dit! Vind echt tof om dit soort dingen te zien. Ik kreeg gisteren deze show van Stoker doorgestuurd.

Schiet lijst met tijden staat in de beschrijving.

Super topic dit! Vind echt tof om dit soort dingen te zien. Ik kreeg gisteren deze show van Stoker doorgestuurd.

Persoonlijk vind ik pyromusicals het meest verschrikkelijke wat er is in pyro wereld. Ik wil de schoten omhoog horen, laat het vuurwerk de muziek zijn. Hoe het in elkaar word gezet vind ik zeker knap! Maar heb het nooit begrepen :p

Persoonlijk vind ik pyromusicals het meest verschrikkelijke wat er is in pyro wereld. Ik wil de schoten omhoog horen, laat het vuurwerk de muziek zijn. Hoe het in elkaar word gezet vind ik zeker knap! Maar heb het nooit begrepen :p

Haha ik prefereer vaker juist een pyromusical over een show zonder muziek. Dan moet de muziek wel iets bijdragen en goed geschoten zijn op de muziek. Een show waarbij de muziek er 'gewoon' is vind ik dan ook minder en heb ik liever geen muziek.

Ik kwam deze van de week tegen inderdaad! Was op zoek naar straatvideo’s en verdwaalde een beetje... Ben normaal gesproken helemaal niet van het kijken naar shows/pyromusicals op deze manier. Maar ik kan het steeds meer waarderen. Ik vind het best leuk om te zien hoe je producten kunt verwerken in je opbouw. Geeft inspiratie en bovendien kun je onbekende pareltjes ontdekken!

Back
Bovenaan