Het grote nostalgische foldertopic

geweldig toch. pagina,s vol met alleen maar fonteinen en pakketten. en dan nog keuzestress hebben welk pakket je zou nemen

Heerlijk topic Koala! Leuk om die folders te zien. Heb zelf nog een doos staan met oude folders. Ik zal regelmatig ook wat folders in dit topic zetten. :thumbsup:

Elke keer als ik dit zie denk ik: had ik destijds maar alles dubbel gekocht om te bewaren voor nu

Wat een heerlijk topic is dit aan het worden zeg. Bedankt voor de bijdrages hier hoor, genieten dit.

iemand toevallig een folder vol met de superior collection van mercurius? Dat vuurwerkboekje staat me het meeste bij. toen ook voor het eerst echt filmpjes bekeken voor ik bestelde. weet alleen niet welk jaartal dit was. Dit soort cakes en groter doel ik met name op.

2005g.jpg

iemand toevallig een folder vol met de superior collection van mercurius? Dat vuurwerkboekje staat me het meeste bij. toen ook voor het eerst echt filmpjes bekeken voor ik bestelde. weet alleen niet welk jaartal dit was. Dit soort cakes en groter doel ik met name op.

Bekijk bijlage 74401

Ik ga van het weekend eens voor je kijken! Dacht dat ik er wel een van Mercurius had liggen

Graag Koning!

@mods kunnen jullie dit omtoveren tot het grote nostalgische foldertopicje? Super om te zien dat iedereen folders deelt!

Back
Bovenaan