Het grote kerstmuziek topic!

Niet echt direct Kerst-gerelateerd, maar op een of andere manier geeft dit stuk mij een enorm kerstgevoel. Ik beluister dit stuk dan ook regelmatig richting het einde van het jaar. Geweldige muziek als je het mij vraagt.

Maar om echt met een kerstnummer te komen vind ik dit soort muziek ook leuke muziek om te luisteren richting Kerst:

En Driving Home for Christmas blijft ook een echte kerstkraker:

Kate Bush.....Wat een vrouw was dat. Ik was veel te jong toen ze al goed was, maar als ik filmpjes zie van haar....de ideale vrouw. Mooi, grappig, sierlijk, vrouwelijk en heel heel slim.

Maar hoe graag ik ook naar Kate kijk, dit is de beste uitvoering van December will be Magic again:

De beelden zijn van Tim Burtons "The Nightmare Before Christmas".

Zo, vanochtend maar eens de bestanden van de Sinterklaas cd's en lp's op mijn sd kaart gezet die in mijn kwekijzer zit.
Ook de echte Sinterklaas cd's en vinyl te voorschijn gehaald.
Morgenochtend maar eens luisteren, hopelijk wordt ik een beetje vrolijker want ik ben deze bloed chagrijnig vanwege dat negatieve vuurwerk nieuws en dat het weer zo grijs is.
En dan ook die griepprik gisteren waar ik vandaag doodmoe van ben.

De realiteit mogen we niet vergeten. Mooi lied en helaas ook vandaag nog steeds de realiteit. Degenen die ons zo gelukkig maken krijgen voortaan elk jaar 5% kerstbonus. Mooi!

En deze.....de oude artiest Crosby die kort hierna overleed en de man die toen op zijn top zat...vlak voor Heroes....David Bowie waarschijnlijk de grootste artiest uit mijn leven.

Back
Bovenaan