Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je fan van kerstdorpen bent en je bent in de buurt van Sliedrecht, ga dan even langs de Intratuin in Sliedrecht.

Vandaag ben ik daar langs geweest en dat hebben ze veel kerstdorp artikelen.
Ook veel presentaties, erg mooi, alleen kon ik het vuurwerk van Lemax niet vinden.
Die is trouwens wel te koop bij de Tuinwereld.

Ik twijfel ieder jaar om er 1 te kopen...

En hoewel het natuurlijk hartstikke verboden is heb ik het toch gedaan, zelf vuurwerk maken!

DSC02668.jpgDSC02667.jpg

Ben alleen nog ff het poppetje kwijt dat op het punt staat om de mat aan te steken :bonk:

Supergaaf! Zeker die mat en het vuurwerktotaalkraampje. Totaalplaatje ziet er weer sfeervol uit!

Thanks! Vuurwerktotaalkraampje staat er in sinds ik daar twee jaar terug de Partyraiser mee heb gewonnen :handsup:
En die mat was een spontaan idee om eens te kijken of dat wat werd en 15 minuten later was hij af :D

Ik kom daar regelmatig. Hebben ze indd best veel kerstdorp artikelen maar er zijn nóg mooiere en grotere intratuinen hoor. Ik wist niet dat ze vuurwerk vuurwerk van lemax hadden? Die wil ik ook hebben dan :kerst:

Ziet er goed uit zeg Niels, knap gemaakt hoor. Die mat maakt het wel helemaal af.

Wat een sfeer ademt dit topic ook weer uit. Bedankt voor alle kerstdorpen, ik vind ze stuk voor stuk gaaf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan