Het grote kerstballen topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het gaat niet om de grootste kerstbal (mag wel) maar vooral om de meest bijzondere, gekke, afwijkende, mooie of juist lelijke kerstbal die je in de boom hangt.

Moet niet gekker worden op een vuurwerkforum

Want? Voor velen is het toeleven naar kerst een onderdeel van het toeleven naar oud & nieuw. Dat is precies wat we in de countdown doen. Lekker de sfeer pakken met z'n allen om toe te leven naar die ene dag waar we hier allemaal naar uitkijken.

Vind je het leuk, doe je mee, houd je er niet van, even goede vrienden, toch? :D

Want? Voor velen is het toeleven naar kerst een onderdeel van het toeleven naar oud & nieuw. Dat is precies wat we in de countdown doen. Lekker de sfeer pakken met z'n allen om toe te leven naar die ene dag waar we hier allemaal naar uitkijken.

Vind je het leuk, doe je mee, houd je er niet van, even goede vrienden, toch? :D
Nee precies je hebt helemaal gelijk.., je moet het tenslotte ergens over hebben als je niet meer over vuurwerk mag praten hier..

Overigens, Welke kleur ga jij er inhangen dit jaar?
En zijn het kunstof ballen of van glas??
Hang jij ze aan een touwtje of aan een los ijzertje??
en hoe haal je de naalden onder de boom weg? met een handveger of oldskool met een stofzuiger??

Let me know ik ben razend benieuwd!!

Mijn vriendin koopt elk jaar een speciale kerstbal, dus met gekke patronen erop of dingen erin. Maakt de boom iig wel divers :handsup:

Nee precies je hebt helemaal gelijk.., je moet het tenslotte ergens over hebben als je niet meer over vuurwerk mag praten hier..

en hoe haal je de naalden onder de boom weg? met een handveger of oldskool met een stofzuiger??

Je hoeft hier niet te zijn he

Nou, vertel op, over wat wil je praten wat hier niet mag?

Maar om even antwoord te geven op jouw vragen:
Kleur: rood en wit
Kunststof of glas: ik denk kunststof
Touwtje of ijzertje: ik ga voor ijzer. Touw werkt niet fijn
Handveger of stofzuiger: stofzuiger. Een kunstboom laat niet zoveel naalden vallen, dat scheelt.

Bedankt voor je vragen. Mocht je nog meer willen weten, laat het mij weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan