Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In de countdown topics kan het niet gek genoegMoet niet gekker worden op een vuurwerkforum
Moet niet gekker worden op een vuurwerkforum
Nee precies je hebt helemaal gelijk.., je moet het tenslotte ergens over hebben als je niet meer over vuurwerk mag praten hier..Want? Voor velen is het toeleven naar kerst een onderdeel van het toeleven naar oud & nieuw. Dat is precies wat we in de countdown doen. Lekker de sfeer pakken met z'n allen om toe te leven naar die ene dag waar we hier allemaal naar uitkijken.
Vind je het leuk, doe je mee, houd je er niet van, even goede vrienden, toch?![]()
Je hoeft hier niet te zijn heNee precies je hebt helemaal gelijk.., je moet het tenslotte ergens over hebben als je niet meer over vuurwerk mag praten hier..
Overigens, Welke kleur ga jij er inhangen dit jaar?
En zijn het kunstof ballen of van glas??
Hang jij ze aan een touwtje of aan een los ijzertje??
en hoe haal je de naalden onder de boom weg? met een handveger of oldskool met een stofzuiger??
Let me know ik ben razend benieuwd!!
Nee precies je hebt helemaal gelijk.., je moet het tenslotte ergens over hebben als je niet meer over vuurwerk mag praten hier..
Overigens, Welke kleur ga jij er inhangen dit jaar?
En zijn het kunstof ballen of van glas??
Hang jij ze aan een touwtje of aan een los ijzertje??
en hoe haal je de naalden onder de boom weg? met een handveger of oldskool met een stofzuiger??
Let me know ik ben razend benieuwd!!
En toen was het stil. Plaats hier je favoriete kerstbal in welke vorm dan ook. Ik trap af.![]()
Die vraag is perfect voor in dit topic: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/wanneer-tuig-jij-de-kerstboom-op.1799091/Kleine afwijking van het topic, kerstboom opzetten voor 5 december. Ja of nee?
Ik heb hem bij AH gekocht 2/3 jaar geleden.Tof ding! Die wil ik ook wel![]()
Hangt nu elk jaar je schoonmoeder in de boom?https://foto.hema.nl/fotocadeaus/decoratie/kerstbal-keramiek/ Bij de hema kan je zelf een foto laten afdrukken op een kerstbal.
Dat moet je toch serieus niet willen,gelijk heel "de sfeer" wegHangt nu elk jaar je schoonmoeder in de boom?
Dat gaat me toch net te ver. Ik heb een foto van haar in m'n portemonnee maar dat is enkel om te zorgen dat hij niet gestolen wordt.Hangt nu elk jaar je schoonmoeder in de boom?
Haha! Ik heb zowaar de beste schoonmoeder ooit gehad.. 2x ontmoet, dood!Dat gaat me toch net te ver. Ik heb een foto van haar in m'n portemonnee maar dat is enkel om te zorgen dat hij niet gestolen wordt.