Het grote Kerst reclames topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zitten wel weer een aantal mooie reclames tussen, maar mis toch wel echt de sfeer van voorgaande jaren als ik eerlijk ben. Vind het wat tam dit jaar helaas.

Zitten wel weer een aantal mooie reclames tussen, maar mis toch wel echt de sfeer van voorgaande jaren als ik eerlijk ben. Vind het wat tam dit jaar helaas.

Eens ja, vind ze ook niet zo sfeervol helaas. Mis de echte kerst sfeer er wel in.

Ben ik de enige die die van de Aldi gewoon ronduit kut vind. Ten eerste de reclame maken, wat zou dat nou oprecht aan budget kosten... En daarnaast, zo goedkoop is die toko helemaal niet... Vraag me af welk marketinggenie zoiets bedenkt.

Ben ik de enige die die van de Aldi gewoon ronduit kut vind. Ten eerste de reclame maken, wat zou dat nou oprecht aan budget kosten... En daarnaast, zo goedkoop is die toko helemaal niet... Vraag me af welk marketinggenie zoiets bedenkt.

Op de kosten van zo'n reclame verkijk je je nog aardig op denk ik. Maaar ben het zeker met je eens dat het marketingteam van Aldi zich er zeer makkelijk vanaf maakt hiermee. De kerstreclame is toch echt de kans bij uitstek om je klant te binden met je merk.

Vanavond eens in de sfeer komen en ze allemaal uit dit topic bekijken.

Aldi is zeker niet goedkoop, maar ze positioneren zich wel zo. Vind de keuze voor deze commercial wel erg vreemd, daar valt meer uit te halen in de combinatie met ''goedkoop'' en ''goed eten'' etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan