Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De afgelopen dagen toch wel wat herfsttaferelen gezien qua weer. Blijft wel sfeervol om dan ''warm'' binnen te zitten met de Countdown voor je neus. Vannacht ook kans op de eerste vorst aan de grond. Lekker!

De afgelopen dagen toch wel wat herfsttaferelen gezien qua weer. Blijft wel sfeervol om dan ''warm'' binnen te zitten met de Countdown voor je neus. Vannacht ook kans op de eerste vorst aan de grond. Lekker!

Inderdaad, al best wat mooie momenten gehad weer qua weer. Vannacht was Eelde met -1.8 graden het koudst, laat dat maar doorzetten overal.

Ik fietste vanmorgen naar mijn werk toe en over de weilanden had je een mooie mistlaag hangen, gaf toch wel weer een mooi sfeertje

QJll0ji.jpg

Het is inderdaad weer genieten onderweg naar het werk. Wat is de natuur in deze tijd prachtig zeg. De mistbanken, het kouder worden, de mooie kleuren in de lucht en de kleur veranderingen van de natuur, zo gaaf allemaal.

Ja, het mag van mij snel weer winter worden hoor. Heerlijk om zo met de mist naar het werk te gaan, ultieme sfeergevoel in een kleine wereld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan