Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt:
20220403_011202.jpg

Beetje baldadigheid, sneeuwpop van dochter lief in brand gestoken na een avondje doorhalen. Toch nog winters :yes:

Haha nee dat viel mee, het ging sowieso flink dooien dus ik kwam er mooi mee weg. Daarnaast heb ik haar de foto's nog laten zien en toen was ze boos dat ik haar niet wakker gemaakt had :p

Van mij mag het weer van de afgelopen dagen wel doorzetten. Morgens al frisser met best wat douw/mist en ook de regen hoort erbij vind ik. Laat die kou maar komen.

We gaan de goede kant op.

Herfstweer met flinke buien in aantocht

Vindt je dat de goede kant op? Mooie winterse taferelen ala maar die regen kan me gestolen worden.

De herfst mag van mij overgeslagen worden. Maar wat heb ik zin in de winter zeg. Zul je zien dat wanneer we maximaal voor ons gas betalen er deze winter een Elfstedentocht wordt verreden. Ik teken er voor!

We gaan de goede kant op.

Herfstweer met flinke buien in aantocht

Vindt je dat de goede kant op? Mooie winterse taferelen ala maar die regen kan me gestolen worden.

Ik vind een mooie grijze dag met volop regen zeker wat hebben ja. Maar gelukkig, over smaak valt niet te twisten:wink:

M'n vrienden en ik zijn enorme winter en schaatsfans. Proberen altijd zo vroeg mogelijk op het ijs te staan.

2 jaar geleden hebben we heerlijke tochten in de alblasserwaard gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan