Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijke beelden. Gisteren weer op hoogte in het gure herfstweer gewerkt, heerlijk. Rode kaakjes en s'avond in slaap vallen op de bank. :)

20210929_090724.jpg

20210929_100724.jpg

1632989406487.jpg

9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt:
We hebben begin dit jaar natuurlijk een fantastische winterse periode gehad, dat mag van mij nu wel in december komen, dat is nog veel sfeervoller.

Dat was inderdaad echt bijzonder, voor mijn gevoel voor het eerst sinds 7/8 jaar weer echt een winterweek gehad. Dit jaar inderdaad hopelijk in December. Mijn verlanglijstje? 24 december in de avond een dikke lading sneeuw, centimeter of 15-20. De dagen daarna strenge vorst, en richting oud en nieuw matige of lichte vorst (zo koud hoeft het niet te zijn met het stoken). Hopelijk zijn de wegen tijdens de afhaaldagen wel een beetje begaanbaar.

Dat zou wat zijn hahaha, in december een heel pak sneeuw zoals begin dit jaar. Maar bedenk dat het voor ons niet zo praktisch is, zeker wanneer je je bestelde dingen af gaat halen of gewoon gaat kopen. Maar het heeft wel wat, vuurwerk in sneeuw. :)

Altijd goed om die lange termijn voorspellingen te lezen. Hoe vaker ze het zeggen, hoe groter de kans wordt dat het ook écht gebeurt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan