Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vind het altijd erg mooi als de bladeren mooi rood/bruin kleuren. Geweldig om de diversiteit in kleuren te zien en vaak op dat soort momenten realiseer ik mij: 'het begint nu echt dichterbij te komen'. Hierbij wat foto's van halverwege oktober 2018. Ik hoop de komende weken weer te kunnen genieten van dit tafereel. Momenteel komen de eerste herfstkleuren in de straat tevoorschijn. Er zijn al wat bladeren met hier en daar een randje rood/bruin.
Gisteren hele dag in Toverland doorgebracht. Waar ik de laatste keer eindigde met dik boven de 20 graden in het zonnetje met een cocktail en een dj. Gisteren begon het fris met een hoodie, en zo eindigde de dag ook. Heerlijk om het herfstzonnetje al te gaan voelen. Park lag al vol met pompoenen en halloween voorbereidingen. De mooiste seizoenen van het jaar komen er weer aan!
De astronomische herfst is vandaag begonnen en dat liet Google terugkomen. Zodoende kwam ik een aantal prachtige foto's tegen waarbij de herfstkleuren er echt van af spatten.
De afgelopen dagen was het 's ochtends weer een stuk frisser 's ochtends op de scooter naar het werk. Weinig wind, licht bewolkt, het zonnetje dat doorbreekt en de eerste herfstkleuren die langzaam tevoorschijn komen.
Dat het herfst is en behoorlijk fris dat heb ik wel gemerkt op de fiets vandaag en gisteren. Gisteren zeik en zeiknat. En vanochtend 7 graden toen ik wegging. Ik heb de winterjas en de handschoenen alweer aan.