Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat vind jij van de herfst en winter? Heb jij al wat mooie winterse plaatjes geschoten.. deel ze hier met ons!

9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt:
Poahh winter. Kan niet wachten tot de eerste vlokken die vallen! Word daar (heb ik de laatste jaren gemerkt) echt intens gelukkig van. Ook al levert het vaak problemen op.

Word echt blij van een goede winter met koude dagen/nachten en veel sneeuwdagen.

Mooie foto’s weer. Viel me vandaag op dat de autoramen besloegen, heb de achterruitverwarming voor het eerst weer gebruikt. Ook op de motorkap zat condens. We gaan de goede kant weer op, de nachten worden kouder!

Herfst en de winter, dat zijn toch wel dé seizoenen die bijdragen aan de vuurwerksfeer. Ik kan enorm genieten om tijdens een druilerige dag met regen en wind heerlijk warm te scrollen door de vele topics op Vuurwerkcrew. Maar als de vorst zijn intrede doet, als er vlokken vallen... dan ben ik direct door het dolle heen en gaat het gevoel met 1000% omhoog. Laat er eindelijk weer eens een koude winter komen met vorst en sneeuwval in december!

Herfst en de winter, dat zijn toch wel dé seizoenen die bijdragen aan de vuurwerksfeer. Ik kan enorm genieten om tijdens een druilerige dag met regen en wind heerlijk warm te scrollen door de vele topics op Vuurwerkcrew. Maar als de vorst zijn intrede doet, als er vlokken vallen... dan ben ik direct door het dolle heen en gaat het gevoel met 1000% omhoog. Laat er eindelijk weer eens een koude winter komen met vorst en sneeuwval in december!

Ik kan dit alleen maar onderstrepen, heb helaas nog geen winter seizoensverwachtingen gezien...maar wel mooie foto's genoeg natuurlijk...
20161220_091212_HDR.jpg20170107_093510_HDR.jpgP1040791.jpgPICT0017.jpg

:bonk::bonk::bonk::frusty::frusty::frusty:
"Richting de winter eind november en in december lijkt het rustiger weer te worden met minder regen en toenemende kans op nachtvorst, maar ook mist."
Handig, die open deuren, scoor je altijd mee...

Als 2020 zo door blijft gaan, kunnen we vast wel een nieuwe ijstijd erbij verwachten toch? Dat zou mij niets verbazen in elk geval.

als er vlokken vallen... dan ben ik direct door het dolle heen en gaat het gevoel met 1000% omhoog.

Je zou altijd nog wat witte chocolade vlokken op je brood kunnen laten vallen. :p

:bonk::bonk::bonk::frusty::frusty::frusty:
"Richting de winter eind november en in december lijkt het rustiger weer te worden met minder regen en toenemende kans op nachtvorst, maar ook mist."
Handig, die open deuren, scoor je altijd mee...

Elk jaar zijn er weer van die artikelen, met seizoensverwachtingen, en elke keer trap ik er weer in.
Toch even kijken of er wat hoopvols in staat. Vaak is het of een open deur zoals in bovenstaand artikel of een één of ander vaag onderzoek dat beweert dat er dit jaar wel een strenge winter komt :bonk:

Als 2020 zo door blijft gaan, kunnen we vast wel een nieuwe ijstijd erbij verwachten toch? Dat zou mij niets verbazen in elk geval.

Je zou altijd nog wat witte chocolade vlokken op je brood kunnen laten vallen. :p

Zou kunnen inderdaad.. moet je het wel lusten :bonk:

Wat betreft de winterverwachting: elk jaar zoek ik wel even op of de Enkhuizer Almanak al wat online heeft staan. Klopt nooit, maar toch blijft het leuk ''verwachtingen'' te lezen. Hoop toch zo weer op sneeuw vroeg in het jaar!

Zou kunnen inderdaad.. moet je het wel lusten :bonk:

Wat betreft de winterverwachting: elk jaar zoek ik wel even op of de Enkhuizer Almanak al wat online heeft staan. Klopt nooit, maar toch blijft het leuk ''verwachtingen'' te lezen. Hoop toch zo weer op sneeuw vroeg in het jaar!

En...wat zegt DE Almanak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan