Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Herfst en de winter, dat zijn toch wel dé seizoenen die bijdragen aan de vuurwerksfeer. Ik kan enorm genieten om tijdens een druilerige dag met regen en wind heerlijk warm te scrollen door de vele topics op Vuurwerkcrew. Maar als de vorst zijn intrede doet, als er vlokken vallen... dan ben ik direct door het dolle heen en gaat het gevoel met 1000% omhoog. Laat er eindelijk weer eens een koude winter komen met vorst en sneeuwval in december!
als er vlokken vallen... dan ben ik direct door het dolle heen en gaat het gevoel met 1000% omhoog.
"Richting de winter eind november en in december lijkt het rustiger weer te worden met minder regen en toenemende kans op nachtvorst, maar ook mist."
Handig, die open deuren, scoor je altijd mee...
Als 2020 zo door blijft gaan, kunnen we vast wel een nieuwe ijstijd erbij verwachten toch? Dat zou mij niets verbazen in elk geval.
Je zou altijd nog wat witte chocolade vlokken op je brood kunnen laten vallen.![]()
Zou kunnen inderdaad.. moet je het wel lusten
Wat betreft de winterverwachting: elk jaar zoek ik wel even op of de Enkhuizer Almanak al wat online heeft staan. Klopt nooit, maar toch blijft het leuk ''verwachtingen'' te lezen. Hoop toch zo weer op sneeuw vroeg in het jaar!