Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze blijven het vol houden. Als ze het elk jaar zeggen hebben ze vast een keer gelijk.

Van mij mag het hoor. Laat maar komen.

Heerlijk dit seizoen, je ziet de winter alweer toeslaan in noord Canada, -12 lokaal al gemeten, in Siberie begint het nu ook af te koelen....genieten dit

Ik snap dat je er nu nog niet veel van kunt zeggen David, maar ga jij mee met het verhaal in post #40 nu je aanhaalt dat het in Canada al -12 is en Siberie ook kouder wordt?

Nope want de winterverwachtingen spreken elkaar zoals gewoonlijk weer flink tegen.....wishfull thinking zou ik zeggen (ik duim ervoor hoor.... stevige winter en die komt er nog wel eens ...) maar het is echt afwachten allemaal...niet alle seinen staan op rood maar ook niet op groen...als de seinen al kloppen maar er zit wel een bepaalde reeks van waarheden in de zonne activiteit...
echter...barst er nu een flinke vulkaan uit dan zakt de temperatuur hier in de winter sowieso...kortom...laat je verrassen en kijk regelmatig op dit forum deel..:D

"Ik snap dat je er nu nog niet veel van kunt zeggen David, maar ga jij mee met het verhaal in post #40 nu je aanhaalt dat het in Canada al -12 is en Siberie ook kouder wordt?"

IMAG1073.jpg

Van dit soort ochtendplaatjes krijg ik altijd weer de kriebels... Zeker met de Trophy in zicht morgen :)

9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt:
Pure sfeer, die 1e foto! Bomen, verlichting, sneeuw, guur gezicht, heerlijk!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan