Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
p106p7i.jpg

Toevallig zijn beide foto's genomen in Enschede, geeft dan wel wat extra sfeer moet ik zeggen.
Jij ook weer fijne foto's Happiness, thnx.

Morgen gaan we volop de herfst in, helaas. Jammer dat we geen tafarelen krijgen zoals de bovenstaande foto's tonen. Sneeuw, kom op! Waar blijf je :D!

Op het weerforum zag ik onderstaand filmpje, onlangs gemaakt in Noorwegen:

:thumbup::blink:

Wat een schitterend land lijkt me dat, zo met die prachtige natuur. Verder hoop ik dat wij ook een vorstperiode ingaan voor kerst en anders oud en nieuw. Geeft zoveel meer sfeer!

Sneeuw, kom op! Waar blijf je :D!

Vandaag wat sneeuw gespot. Plaatselijk tot wel 1 meter hoog!

20181201_114116.jpg

Gekheid natuurlijk, maar bij het zien ervan begint het toch wel een beetje te kriebelen. Sneeuw heeft zeker ook nadelen, maar er iets niets mooier dan een wandeling door de sneeuw en genieten van het krakende geluid, heerlijk!:kerst:

Wat een schitterend land lijkt me dat, zo met die prachtige natuur. Verder hoop ik dat wij ook een vorstperiode ingaan voor kerst en anders oud en nieuw. Geeft zoveel meer sfeer!

Beetje off-topic, maar moet dit toch even kwijt: Noorwegen is inderdaad echt prachtig! In de zomer van 2016 twee weken rondgetrokken met de auto, en was echt geweldig. Je valt echt van de ene verbazing in de andere en na elke bocht die je neemt lijkt het uitzicht nog adembenemender te worden. En zelfs in de sneeuw gelegen midden in de zomer!

Beetje off-topic, maar moet dit toch even kwijt: Noorwegen is inderdaad echt prachtig! In de zomer van 2016 twee weken rondgetrokken met de auto, en was echt geweldig. Je valt echt van de ene verbazing in de andere en na elke bocht die je neemt lijkt het uitzicht nog adembenemender te worden. En zelfs in de sneeuw gelegen midden in de zomer!

Klinkt als een top vakantie, spreekt me zeker aan. Ga dat zeker eens bekijken! Laten we verder maar weer ontopic gaan :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan