omepje VWC Moderator Forumleiding zaterdag om 00:08 #1 Wat vind jij van de herfst en winter? Heb jij al wat mooie winterse plaatjes geschoten.. deel ze hier met ons!
Wat vind jij van de herfst en winter? Heb jij al wat mooie winterse plaatjes geschoten.. deel ze hier met ons!
omepje VWC Moderator Forumleiding Vandaag om 03:24 #3 Ooh dacht al dat ik de enigste was, ben die hitte ook wel zat ja. Van mij mogen de frissere dagen snel komen.
Ooh dacht al dat ik de enigste was, ben die hitte ook wel zat ja. Van mij mogen de frissere dagen snel komen.
NorthStar VWC lid Vandaag om 05:52 #4 omepje zei: Ooh dacht al dat ik de enigste was, ben die hitte ook wel zat ja. Van mij mogen de frissere dagen snel komen. Klik om te vergroten... Je bent ook de enigste maar niet de enige. Ik heb het helemaal gehad met die hitte en wat sneeuw zou ik nu heerlijk vinden!
omepje zei: Ooh dacht al dat ik de enigste was, ben die hitte ook wel zat ja. Van mij mogen de frissere dagen snel komen. Klik om te vergroten... Je bent ook de enigste maar niet de enige. Ik heb het helemaal gehad met die hitte en wat sneeuw zou ik nu heerlijk vinden!