eumetazoa VWC lid 29 sep 2024 #45 Ik ben naar de bazaar in Beverwijk geweest. Daar is al een grote kersthal. En natuurlijk wat cat 1. (dit was een ander winkeltje maar ze hadden daar ook cat 1. foto te groot voor forum)
Ik ben naar de bazaar in Beverwijk geweest. Daar is al een grote kersthal. En natuurlijk wat cat 1. (dit was een ander winkeltje maar ze hadden daar ook cat 1. foto te groot voor forum)
Pietje PYRO VWC lid 29 sep 2024 #47 Kastanjes zoeken met mijn zoons. Dit wordt de 3e gevulde pot aangezien we de andere al aan beide oma’s gegeven hebben voor versieringen.
Kastanjes zoeken met mijn zoons. Dit wordt de 3e gevulde pot aangezien we de andere al aan beide oma’s gegeven hebben voor versieringen.
Tijgernootje VWC lid 1 okt 2024 #49 Dit is ook herfst. Foto uit eigen collectie,in 2008 gemaakt alweer
Dennie VWC lid 1 okt 2024 #52 Dit weekend met m’n meiden alvast oliebollen gebakken. Pak was net over de datum, van een eigen huis merk en water ipv bier/water. Ze waren niet mooi, ook niet de lekkerste.. Maar God, wat fijn om dit met je kids te doen en toch enorm te genieten! Zodoende…genoten Bijlagen BFD76A4D-43AB-461C-80C2-F07FEF39097C.jpeg 1,4 MB · Weergaven: 11
Dit weekend met m’n meiden alvast oliebollen gebakken. Pak was net over de datum, van een eigen huis merk en water ipv bier/water. Ze waren niet mooi, ook niet de lekkerste.. Maar God, wat fijn om dit met je kids te doen en toch enorm te genieten! Zodoende…genoten
Tijgernootje VWC lid 2 okt 2024 #55 Last van een plaatselijk koufront of is deze van een paar jaar terug ?
omepje VWC Moderator Forumleiding 2 okt 2024 #56 Helaas van begin dit jaar. Maar mag van mij wel weer komen.
Dennie VWC lid 3 okt 2024 #57 Vanmorgen was het heerlijk koud buiten. Afgelopen weekend pompoenen van het land geplukt. Ofwel, houtkachel aan en heerlijke pompoensoep maken.
Vanmorgen was het heerlijk koud buiten. Afgelopen weekend pompoenen van het land geplukt. Ofwel, houtkachel aan en heerlijke pompoensoep maken.
Dennie VWC lid 3 okt 2024 #59 Tijgernootje zei: Gelukkig is t geen klieder boel geworden Klik om te vergroten... Hahah je zag t Die meuk spettert als een malle. Tip: ez on the garlic.
Tijgernootje zei: Gelukkig is t geen klieder boel geworden Klik om te vergroten... Hahah je zag t Die meuk spettert als een malle. Tip: ez on the garlic.