Het grote Christmas station topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het seizoen staat weer voor de deur, dus beginnen sommigen alweer met het luisteren van kerstmuziek. Vanaf wanneer begin jij met het luisteren van kerstmuziek ?

23-10 (1).jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Paar weken geleden tijdens het slechte weer al stiekem aangezet. Nu met het live zetten van de countdown staat ie er ook weer op. We gaan het vanaf nu zeker weer opbouwen, heerlijk om weer naar te luisteren:kerst:

Bekend verhaal Wes, hier ook al een aantal keer korte tijd aan gehad met die slechte regenachtige dagen. Maar vanavond gaat 'ie weer even een langere tijd op met de livegang van de countdown. Lekker man!

Airco aan check. Skyradio aan, check! Lekker man, baby please come home! :kerst:

Vanavond eindelijk weer naar een demo, erg veel zin in. En tijdens de rit gaan we sky er zeker op zetten.

Kan er nog niets over vinden, maar als de lijn zich doorzet van afgelopen jaar zou Sky Christmas vanaf maandag weer op DAB+ te horen zijn denk ik? Dan gaat hij zeker weer aan!

Denk dat het vanaf morgen weer op DAB+ te luisteren is. Heb het de laatste tijd amper geluisterd, maar morgen is het oktober en dan zal ik het er weer dagelijks opzetten vermoed ik.

Stond vanochtend in de auto ook aan, wel gewoon via Bluetooth en Telefoon... DAB+ is ver te vinden in mijn auto :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan