Bjarne0406
VWC lid
Kraskalender, chocolaatjes van de IKEA, rituals, heb er al wel weer genoeg 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit niks voor jou?Ik wou deze bestellen.
Maar ik vind het te duur.
Home - Brouwerij Van Steenberge
De bieren van Brouwerij Van Steenberge blinken uit door hun artisanaal karakter. Ze worden gebrouwen volgens de traditionele regels van de kunst met dewww.vansteenberge.com
Euhhhhh, ik ben gestopt.Dit niks voor jou?
![]()
Oliva Advent Calendar Returning for 2024
The Oliva Advent Calendar returns in near identical form to the 2022 and 2023 versions. Inside are 25 cigars, including the elusive Serie V Lonsdale.halfwheel.com
Meen je niet Gerco. Goed man!Euhhhhh, ik ben gestopt.
Ik doe een gok.Meen je niet Gerco. Goed man!
Al aan naamswijziging hier gedacht?
Ja, dit werd niet gewaardeerd overigens.Is de 5 nou al open gemaakt?![]()
Vandaag liep ik door het tuincentrum en zag ik de Yankee Candle adventskalender liggen. Moest aan jouw berichtje denken en heb thuis mijn vrouw er behoorlijk blij mee gemaakt. Goeie tip! BedanktHeb een aantal jaren de rituals advent kalender gedaan aan de vrouw, maar zit dan ook veel spul in wat niet helemaal bevalt. Voor dit jaar heeft ze de kalender van Yankee Candle met allemaal geurkazen enzo. Zelf geef ik er niets om.
Tikkie is onderwegVandaag liep ik door het tuincentrum en zag ik de Yankee Candle adventskalender liggen. Moest aan jouw berichtje denken en heb thuis mijn vrouw er behoorlijk blij mee gemaakt. Goeie tip! Bedankt![]()