Het foute kersttruien topic!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De een vind het niks de ander vind het fantastisch. Er is zelfs een speciale 'Foute kersttruien dag' (dit jaar op 15 december) :kerst:
Maar vertel eens, heb jij ook zo'n foute kersttrui? En draag je deze ook of is die ooit gekocht maar nooit meer uit de kast gekomen?
Het liefst natuurlijk met foto zodat we allemaal mee kunnen genieten. :D

Ik heb vorig jaar deze gekocht met vuurwerk, speciaal voor de jaarwisseling:

Bekijk bijlage 1827416

Fuuuuuuuck ik wou hem bestellen maar is niet meer leverbaar.wil al jaaaaaren een foute kerst trui.. als er suggesties zijn voor een foute kerst trui in combinatie met een vuurwerk afbeelding deel hem hier alsjeblieft. Ja een beetje kaat,maar nu wil ik hem meer dan ooit(met vuurwerk)

Ondertussen al gevonden en besteld👌Screenshot_20260801_164532_Chrome.jpg

Laatst bewerkt:
Fuuuuuuuck ik wou hem bestellen maar is niet meer leverbaar.wil al jaaaaaren een foute kerst trui.. als er suggesties zijn voor een foute kerst trui in combinatie met een vuurwerk afbeelding deel hem hier alsjeblieft. Ja een beetje kaat,maar nu wil ik hem meer dan ooit(met vuurwerk)

Ondertussen al gevonden en besteld👌Bekijk bijlage 1827420

Mooi. Het is ook een seizoensartikel. Het kan best dat ze in december nieuwe voorraad krijgen.
Controleer trouwens bij binnenkomst of de lampjes het doen. Het eerste exemplaar dat ik ontving had een draadbreuk of een ander (onzichtbaar) defect waardoor de lampjes het niet deden. Ik heb gelijk een vervangend exemplaar opgestuurd gekregen toen. Maar als je hem nu koopt en in december pas gaat kijken of hij het doet dan ben je misschien te laat met het claimen van een defect.

Back
Bovenaan