Het bijhouden van al je vuurwerkorders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben chaos. Ergens tussen mijn 200.000 foto’s staat een screenshot en ergens in mijn mail ook heus het afhaal bewijs tussen 173.000 mailtjes. Ik ga er morgen eens voor zitten ��

Ik markeer de orders altijd met een vlag in m'n mail. Zit ik er wel het hele jaar tegenaan te kijken. Nu al 2 jaar lang :p :bonk:

Wanneer ik het mailtje met mijn bestelling krijg dan print ik het meteen uit, maak daarna in Outlook een map aan 'vuurwerkbestelling 2022' en sleep dat mailtje hierin. Dit doe ik met iedere bestelling. Heel simpel, heel overzichtelijk. Tegen het einde van het jaar kijk ik welke winkels en tijden ik het vuurwerk moet ophalen en dan maak ik aan de hand van Google maps een planning, maar dit jaar is het heel makkelijk, 2 winkels waar ik een eindje voor moet rijden en dan wanneer ik thuis ben nog een winkel bij mij in de buurt. Ik bestel niet bij 10 verschillende winkels zoals sommige van de freaks hier, meestal blijft het bij 3 winkels op 1 dag, niet meer.

Eigenlijk heel simpel: Opslaan in de mail als favoriet en de dag voor het ophalen uitprinten en op volgorde van tijd leggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan