Het bijhouden van al je vuurwerkorders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zou ik t niet willen noemen.
Meer een ervaringsdeskundige,helaas 🤔
Het is me al is overkomen,printer inkt op,nieuwe besteld,die kwam pas na O&N door de brievenbus,en de 06 die stopte ermee toen ik aan de afhaalbalie stond,ja das leuk joh 🤐
Laten we eerlijk wezen,voorkomen is beter dan genezen,toch ?
Kan je in elk geval zeggen ik heb er alles aan gedaan om te zorgen dat de kans op een probleem zo klein mogelijk is.
Ik dek me in elk geval zoveel mogelijk in,en wat printer inkt kost je ook de kop niet ;)

Zo zou ik t niet willen noemen.
Meer een ervaringsdeskundige,helaas 🤔
Het is me al is overkomen,printer inkt op,nieuwe besteld,die kwam pas na O&N door de brievenbus,en de 06 die stopte ermee toen ik aan de afhaalbalie stond,ja das leuk joh 🤐
Laten we eerlijk wezen,voorkomen is beter dan genezen,toch ?
Kan je in elk geval zeggen ik heb er alles aan gedaan om te zorgen dat de kans op een probleem zo klein mogelijk is.
Ik dek me in elk geval zoveel mogelijk in,en wat printer inkt kost je ook de kop niet ;)
Haha oh echt joh? Damn hoeveel pech kan je hebben 😅 Dat ongeorganiseerde zal me vast ook nog weleens in mijn kont bijten.

Ja, ik was ook echt een blij mens :frusty: :cry:
Het is gelukkig allemaal wel goed gekomen,maar je voelt je echt voor lul staan in een volle winkel met een rij achter je rug waar je u tegen zegt 🤐

Zoals de meesten: apart mapje in Outlook voor de mails. Alles uitgewerkt in excel Inc aantallen en prijzen. Gewoon leuk om mee bezig te zijn. En te vergelijken met voorgaande jaren.

Sommige moeten accountant worden hier.

Bij mij is het alleen printen en in notitie afhaal tijden en plaatsen

Print ze meestal uit, soms schrijf ik gewoon de order nummers op.
Heeft wel voordelen werken in een vuurwerkwinkel, ik hoef praktisch niet te wachten want het laatste half uurtje geef ik alles door en zorg ik dat mn auto gereed is.
Nadeel is dan wel dat ik geen andere winkels kan bezoeken op bestellen, wellicht volgend jaar maar 2 dagen helpen en dan nog ergens leuke producten scoren.

Ook hier alles geprint,al eventjes,en klaar voor morgen.
Hopelijk morgen als alles dan is gehaald en gedaan,heerlijk kooien knippen en alles voor de openhaard drogen(de openhaard die ik nie heb)
Kan dr weer gesnoven/geknuffeld/geaaid/slaap verhaaltjes verteld worden 🤔 :bonk: :d 😂 :angel:

Hier de bestellijsten al lang en breed uitgeprint, maar vandaag ook even mijn persoonlijke checklist (iets overzichtelijker) gemaakt en uitgeprint. Plus, bij gebrek aan een klembord maar even een reststukje gipsplaat en een klem gebruikt om de checklist makkelijk in te kunnen vullen. :d
O ja, ook mijn nieuwe "koplamp" klaargelegd zodat ik makkelijk bij kan schijnen wanneer ik alles controleer en in de auto leg.

Zin in! :handsup:

Eddy.

aantal printscreens doen het werk goed, weet niet eens meer de volgorde maar zal wel loslopen.
vorig jaar ook goed mee weggekomen dit jaar weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan