Het allerbeste vuurwerkpakket

even een kickje omhoog,

Ik ben opzoek naar een leuke en mooie sierpakket voor mijn zoontje. hij is 1,5 en vind het geweldig (heb nu wat simpele fonteinen uit de Action) dus wil ik het liefst een pakket met leuke fonteinen. Wie kan me een goed pakket aanraden. Prijs is niet zo belangrijk, wil wel graag fonteinen die niet snel klaar zijn en waar ook goede crackling in zit.

Woon in Tilburg, dus liefst in deze omgeving..

Hoor graag jullie adviezen.

even een kickje omhoog,

Ik ben opzoek naar een leuke en mooie sierpakket voor mijn zoontje. hij is 1,5 en vind het geweldig (heb nu wat simpele fonteinen uit de Action) dus wil ik het liefst een pakket met leuke fonteinen. Wie kan me een goed pakket aanraden. Prijs is niet zo belangrijk, wil wel graag fonteinen die niet snel klaar zijn en waar ook goede crackling in zit.

Woon in Tilburg, dus liefst in deze omgeving..

Hoor graag jullie adviezen.

Ik heb me hier ook in verdiept, omdat mijn zoon van 12 zelf graag fonteinen afsteekt. Hij is nu dagelijks in de weer met cat1, maar de 31e moet er natuurlijk wel iets beters komen. Volgens mij zijn de pakketten van Cafferata (Vuurwerktoppers) momenteel veruit het beste als je kijkt naar de verhouding grammen kruit per euro. Ik denk dan bijvoorbeeld aan het meterpakket, maar ook Las Vegas, Miami, New York en Big Bag zijn wat dat betreft goed gevuld. In iedere prijsklasse is wel iets te vinden.

even een andere vraag op mijn vorige vraag, zijn er ook leuke pakketten die wat leuke cakes hebben naast fonteinen. (wil nu eigenlijk toch een pakketje voor in de vooravond, met fonteinen en cakes) budget is rond 50 a 60 euro..

Mag ook een fonteinen pakket zijn en een cakepakketje..
welke kunnen jullie me dan adviseren.. er zijn zoveel keuzes dat je het soms niet meer weet haha.
(en dan nog altijd bij een dealer in Tilburg en/of omgeving)

Back
Bovenaan