Heron Cake 8 oud

Mooie effecten in deze cake. Maar vond het tempo echt een tegenvaller. Veel lange pauzes tussen schotenserie. Voor het geld dat ik er voor betaald heb een superding maar toch wel een twijfelgeval voor de volle 33 euro. Vond het tempo gewoon te matig. Hoe goed de effecten ook waren. De qlimax van een waaiercake ontbrak hierdoor.

Prachtblokkie, vond dat die los prima tot zijn recht kwam.
Heb er ook 2 aan elkaar gelust die tegelijk de lucht in zijn gegaan. Dat was een heftige waaier geworden met prima bursts.
Dit is gefilmd, hoop dat de film goed gelukt is, zal vanmiddag eens naar de cameraman gaan om te kijken :-)

Prachtige cake hoor.. Zeker voor die 33 euro. Zijn zat vergelijkbare waaiercakes in NL waar je zo 60-70 euro voor neer moet tellen. Daarnaast erg mooie effekten. 1 minpuntje, er zit niet echt een finale in op t eind. Ik de laatste 2 salvo's liever wat sneller op elkaar hebben gezien met vervolgens een lucht vol brocade of crackling.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtige cake hoor.. Zeker voor die 33 euro. Zijn zat vergelijkbare waaiercakes in NL waar je zo 60-70 euro voor neer moet tellen. Daarnaast erg mooie effekten. 1 minpuntje, er zit niet echt een finale in op t eind. Ik de laatste 2 salvo's liever wat sneller op elkaar hebben gezien met vervolgens een lucht vol brocade of crackling.

Als ik jouw filmpje zie heb je hem ook bij het reserve lont aangestoken ipv het gewone lont :wink:

Het tempo is inderdaad wat traag. Voor de rest staan de effecten me wel dik aan, en zeker voor die prijs. 2 doorlonten, 1tje iets later laten gaan en de pauze's zijn gevuld!

Back
Bovenaan