HERON Cake 4-5-6

Is dit dan wel de versie die verkocht gaat worden? Ik neem aan dat bassie1978 het filmpje dr wel bijzet als die dr is.

Potverdorie wat een blok zeg. Tempo mag iets sneller vind ik persoonlijk. Maar voor de rest super ding.

leuk ding maar te duur in mijn ogen!
Ik koop 4 mooie cakes a 16sh uit de dragon line.
koop een leuke cake als de Pontificaal van Lesli.
Ik koop nog een Leuke Fireflower van royal als finale.
Oja als toetje nog da knal bakje van marijn:wink:
ff doorlonte en ik heb een mooier spectakle na ijgen keus!

oja kom ik op een normale prijs van 160e dus houd ik nog geld over voor pak rotjes:p whahah

Ik heb deze dummiefoto gemaakt bij ANO vuurwerk :

dol1sh.jpg

Prijs 139,95 euro:rolleyes:

--pyro99:bye:

Damn, wou dat ik daar in de buurt woonde met die prijzen...wordt zo'n bak opeens 'goedkoop'! Duimen dat dat hier nabij ook voor die prijs verkocht wordt, maar gierige Groningers kennende wordt het gewoon voor 't volle pond van 40e. meer aangeboden... :sad:

Bah, ik vond die eerdere versie veel beter en mooier, hadden ze die maar gekozen :sad: Nu neig ik meer naar de 1-2-3.

Waarom?
Anders had ik nog 3 extra 500-grammers gekocht...
Moest toch al in Rijswijk zijn…
Past volgend jaar niet in mijn budget, dan maar nu….

Maar vooral daarom:
Waanzinnige cake met afwisselende effecten, rustige opbouw, oneindig veel schoten, duidelijke finale en een algehele wow-factor! :)

Vanmiddag dus besteld bij de Rijswijkse Vuurwerkhal. Ben reuze benieuwd hoe deze live presteert in mijn straat!

Een geweldige cake die voor een dik twee minuten durend afwisselend spektakel zorgde. Tempo leek me iets hoger dan op het filmpje, de effecten waren in mijn beleving identiek. Zowel qua grootte, burstknal en uitwerking. Moet je altijd toch maar afwachten…

De overgangen tussen de vier cakes verliepen vlot. Alleen voor het allerlaatste salvo zat een kleine vertraging. Niet hinderlijk lang, wel vroeg ik me een moment af waar het eindschot bleef.
Na afloop volop spontane complimentjes van de omstanders, iedereen heeft volop genoten!

Doorlonten ging overigens prima, maar pas na het bekijken van het instructie filmpje in het topic Heron 1-2-3 op VWC. Voor minder ervaren doorlonters zou het prettig zijn om aan te geven dat je het reserve lont eruit moet trekken en daarna kunt doorverbinden.

Voor de 139, 95 euro die ik betaald heb een absolute aanrader.

Ziet er echt niet verkeerd uit. Denk dat ik deze toch maar neem i.p.v. de Immortal Gold van Rubro. Deze heeft tenminste wel een echte finale :)

Back
Bovenaan