Hermanos [Compound]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 8061
Artikelnaam: Hermanos
Bruto Gewicht: 13.000 gram
Netto kruitgewicht: 1.760 gram
Aantal schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: De Hermanos compound zorgt voor verbroedering in de buurt. Heerlijke gouden staarten schieten de hemel in waar deze vervolgens in honderd gouden siereffecten transformeren. De compound voor de echte Pyro-broeders.
Max. tube diameter: 30MM
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 219,00
Folderprijs : € 169,00
Onlineprijs : € 149,00
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

8061_2019.jpg

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een dikke goudbak. Dit jaar al veel goud in mijn collectie maar ga de deze zeker in de gaten houden voor volgend jaar

Heel gaaf met die gouden tails! Heeft inderdaad wat weg van de Immortal Gold. Ben wel benieuwd hoe deze in de straat gaat zijn... de boxen van gbv zijn nou niet je van het... hopelijk brengt de st8ment lijn daar verandering in!

Heel gaaf met die gouden tails! Heeft inderdaad wat weg van de Immortal Gold. Ben wel benieuwd hoe deze in de straat gaat zijn... de boxen van gbv zijn nou niet je van het... hopelijk brengt de st8ment lijn daar verandering in!

Het laatste filmpje is productie. :thumbup:

Budget al teveel overschreden dus dit jaar helaas niet in de straat. Maar wat een dikke goudbak zeg, staat op de lijst voor volgend jaar

Presteerde vanavond goed op de demo, prima tempo,goeie burst en bijna geen vertraging tussen de cakes. Dat is sowieso wel goed in orde bij St8ment compounds.

Helaas niet gefilmd vanavond maar de El Patron is naar mijn mening een nog dikkere goudbak.

Wederom een topfilm! En ook gewoon een hele goede bak!
Moet zeggen dat ik hem iets aan de duurdere kant vind als ik kijk naar alternatieven in die prijsklasse, maar neemt niet weg dat deze opbouw en effecten van deze box helemaal top zijn. Zelf niet voorbij zien komen, was voor gekozen om deze niet te doen vanwege het goud en de mist die er hing, zo op film lijkt dat wel echt een nadeel voor dit effect ook. Hopelijk zie ik hem komend jaar in de straat!

Back
Bovenaan