Herman de Haan Vuurwerk

Jan willem.
Alleerst de beste wensen, mede dankzij jullie heb ik een gigantische avond gehad met het bij jullie gekochte vuurwerk.
veel plus punten, het contact verliep altijd soepel en ik kreeg netjes overal antwoord op.
Ook de prijzen waren super goed, niets op aan te merken.
het assortiment was breed en zeer goed.

Het enige min puntje, ons contact over de sky screamers, het hele verhaal snap ik niet.
maar goed dit neem ik voor lief en dit is goed opgelost.

Groetjes en ook dit jaar gaan wij zaken doen wat mij betreft !

Jan Willem en het hele team de beste wensen!

Jeetje miena! Wat was ik blij in de ochtend! We reden 4:00 richting jullie.
Gelukkig wist ik de weg naar Genemuiden (schietterrein) vanaf dat punt had ik 10secs de TomTom nodig en kwamen we zo bij jullie aan.
Voor bij de winkel aangekomen dacht ik even van waar moet ik wezen. Toen zag ik dat er aan de zijkant een gangetje was naar de "garage" bunker. (hier zou iets van een lamp moeten wezen dat we vanaf de weg kunnen zien dat we daar moeten wezen of van tevoren aangeven)
Eenmaal naar achter gelopen zag ik al een auto volgeladen bleek dus echt bij het goeie adres te zijn:)
2 mannen met een Combo vol met vuurwerk! Binnen aangekomen even gezegt dat ik er was. Staat net klaar zei Jan Willem. Even eerst een bakkie koffie gedronken met de mannen. Lekkere koffie trouwens!
Toen kwam Shell-Martijn nog even binnen om zijn kartonnetjes te halen en een bakkie mee te drinken.

Spullen even gecheckt op het karretje. Dat gaat natuurlijk niet makkelijk op dat karretje en zei gelijk dat het klopte bleek anders te zijn. Miste 2x Spider king, 2x Killer Instict en 1x Event Cake 1 en een karton Thunder Flowers die ik had geruild (op 21december daarop bevestiging gekregen) Gelijk even gezegt dat ik de producten miste en kreeg deze behalve de Killer Instict. Hiervoor 2x Passion Flowers gekregen.
Wel vervelend dat ik mijn Karton Secret Salute niet kon ruilen voor een karton Thunder Flower. Waar ik wel bevestiging op kreeg. "het verhaal ging rond dat iemand van Royal in de gevangenis had gezeten en niet kon leveren ofzo, hier moet ik nog even meer over lezen op het Forum beetje vaag allemaal"
Mijn broertje wilde ook nog wat kopen. Nou alles was er wat hij wilde en kon even meelopen naar voor om te betalen. En jahoor 40% korting :O dacht dat dit alleen vroegboekkorting was. Niet dus. TOP!
8:15 Zou ik terug zijn geweest alleen moest nog even langs een andere vuurwerkwinkel
Dus had het ritje in 4 uur en 15min kunnen redden. Voor herhaling vatbaar!

Conclusie: Top winkel met een paar minpuntjes waar ik van verwacht dat ze volgend jaar er niet meer zijn!
Jan-Willem tot mailse, want hier kom ik volgend jaar zeker terug!

Beste wensen Jan Willem!
Wat een topzaak is dit zeg, bestelling werd zelfs naar me auto gedragen:wink:
Alles wat ik besteld had was er gewoon, lekker kopje koffie gedronken tijdens het wachten.
Lagen ook nog broodjes en soep dus er werd goed gezorgd voor de klanten.
Volgend jaar zien jullie mij zeker weer!

Bij deze sluit ik me ook aan bij de rest. Complimenten van mijn kant!
Alles was prima geregeld. Fijn dat we om 0:00 al langs mochten komen, maar misschien was het net iets te druk. Freaks werden prima verzorgd, broodjes, koffie en soep, alles was prima geregeld! Door het rondrijden van de politie langs de keten, was het lastig om buiten alles te controleren. Dus maar op volledig vertrouwen teruggereden. Helaas zat er bij het controleren thuis niet alles bij. Na contact opgenomen te hebben met Janwillem, werd alles weer prima geregeld en stond alles klaar toen we nog een keer langs gingen. De korting is natuurlijk helemaal geweldig. Ondanks dat de bestelling niet helemaal klopte, ben ik toch weer een tevreden klant!
Het contact van te voren was ook prima. Ik wil niet weten hoe vaak ik Janwillem heb gemaild met nieuwe bestellingen, waar ik altijd een mooie prijs voor kreeg. Tot volgend jaar! :D

Jan willem.
Alleerst de beste wensen, dankzij jullie heb ik een top dad gehad met het bij jullie gekochte vuurwerk.

Al vanaf het eerste mailcontact liep alles perfect, snelle reacties op me mailtjes, goed assortiment, en perfecte prijzen.

Ook bij het afhalen was alles top geregeld, ik kon om 6:30 mijn bestelling ophalen, en deze stond dan ook tot het laatste potje toe helemaal klaar..

Als ik jullie dus een tip mag geven is het, verander helemaal niets aan jullie werkwijze(en prijzen) en je ziet mij volgend jaar zekers terug..

JanWillem, ik wens jou en je team de allerbeste wensen voor 2013. Jullie hebben echt een top winkel en een super mooi voordelig assortiment. Mede dankzij jullie heb ik een geweldige jaarwisseling gehad. En de witchcraft die je me meegaf is door de dames uitgeroen tot hét product van de avond (samen met de finale cakes..). Erg bedankt en hopelijk tot december!

Jan Willem, zet voor mij maar vast een karton sky screeeeemrs op de lijst. Dan ga ik in de tussentijd een evaluatieverslag schrijven.

WAt een stilte hier!!! Waarom? Geen idee! Geen bericht goed bericht? Hier mijn beleving.
Het begon vorig jaar met de eerste aankondiging van Jan Willem op 9 mei 2012! De aandacht was gevestigd hoge kortingen beloofd. En ja hoor, daar was het beroemde excel lijstje. Mijn hemel kortingen die de 50% aanraken is geen kattezeik. Daar ontstond mijn eerste lijstje. Even mailen naar JW met vragen over kartonprijzen, WHATTHEFUCK nog veel goedkoper. Vanaf dat moment kon ik alleen nog maar in kartonnen denken hahahaha. Het contact met JW was super, het hele jaar door. Heb hem zelfs op zijn vakantie adres mogen/kunnen bereiken. Maar goed, ik zat er bovenop. Thuis kreeg ik met regelmaat fronzende wenkbrouwen te zien, "Je bent toch niet de hele tijd met dat vuurwerk bezig??" Nee niet de hele tijd, riep ik dan (echt wel!)
Al met al 7 maanden met veel plezier geshopt, super aanbiedingen binnen gesleept, enkele die ik hier op het forum wel had willen uitschreeuwen, maar om de wel bekende redenen toch maar niet gedaan. Er komen nl nog meer O&N momenten en daar wil ik die kortingen natuurlijk niet mis lopen.
Gevolg, mijn grootste collectie ooit! , samen met mijn neef enkele kartonnen verdeeld maar de dozen stonden tot het dak in de schuur opgestapeld. Wat een geweldige ervaring.

JanWillem super bedankt, Herman de Haan super bedankt (om JW in dienst te nemen hahaha) Wij zullen 2012/2013 wat dat betreft nooit vergeten.

ps Heb je die sky screemers al op mijn lijst gezet? ik krijg maar geen antwoord........:wink:

en dan nog de lol die je kan hebben met het kleinste van de collectie, mijn dochter en haar 10 uur bijdrage,
http://www.youtube.com/watch?v=16aWd2Va4Sw&feature=youtu.be

en natuurlijk de Gaellemuun,
http://www.youtube.com/watch?v=ClkYh6_ejFc&feature=youtu.be

Laatst bewerkt:
Hmm een teken van niet oplettend zijn van de chinees.
Of verkeerde Tubes gepakt.

Hijs idd niet zoals ik hem had.

Huh.. wat een rare versie van Geallemuun heb jij :O

Tja ik weet natuurlijk niet beter maar idd eentonig zo en ik miste wat aktie. Ik wilde deze pot niet negatief beoordelen maar ja hij viel tegen. Ik dacht nog, die komt niet in een kooi. Ik denk dat ik ermee terug ga hahaha

Beste Liefhebbers,

Het is een tijdje stil geweest rond Herman de Haan Vuurwerk maar we laten weer wat van ons horen. Lang hebben wij getwijfeld over wat te doen in 2013 ivm een moeilijke periode in de privé sfeer maar ook met het vele werk wat wij in de winkel nog te doen hebben. Vorig jaar hebben wij veel meer freaks gehad dan wij ooit hebben mogen bedenken. Daarvoor willen wij jullie bedanken!

Nu is de vraag wat doen wij dit jaar? Gaan we het wel doen? Nou.... vooruit we gaan er weer voor! Vorig jaar hebben wij op basis van offerte vorm gewerkt. Dit heeft mij (te) veel tijd gekost dus dat gaan we anders aanpakken. Wat, hoe en wanneer kom ik op een later stadium terug.

Wij hebben enkele actie artikelen al voor een zeer mooie prijs kunnen inkopen. Deze zullen op korte termijn beschikbaar zijn. Hoe ons assortiment er dit jaar uit gaat zien is nog niet duidelijk. Dit omdat wij nog niet zoveel weten over de ontwikkelingen voor dit jaar.

Wij hopen weer op een mooi jaar!

Team Herman de Haan Vuurwerk

Leuk om weer wat te horen van Jan Willem! We zijn benieuwd naar t komend seizoen en uiteraard de acties en nieuwe producten! Kom maar op...

eindelijk komt er leven bij herman de haan!! we zijn zeer benieuwd naar wat er komen gaat.

uiteraart veel succes met komend seizoen, en laat die aanbiedingen maar komen!

Back
Bovenaan