Herman de Haan Vuurwerk

Jan Willem, heb je alle mails al kunnen verwerken? Ik heb je m'n bestelling gemaild maar weer niet of deze wel goed bij je is aangekomen. Ik heb de lijst zojuist nog een keer naar je gemaild voor de zekerheid. just checking ;)

Jan Willem, heb je alle mails al kunnen verwerken? Ik heb je m'n bestelling gemaild maar weer niet of deze wel goed bij je is aangekomen. Ik heb de lijst zojuist nog een keer naar je gemaild voor de zekerheid. just checking ;)

Heb hem nu ontvangen :) Maandag zal ik je het overzicht mailen :)

mensen,

zoals jullie lezen heeft JW iets prive wat veel belangrijker is! ik heb mijn bestelling woensdag gestuurd, maar prive zaken gaan voor alles. blijf er niet over vragen en laat hem even met rust aub! wanneer hij tijd heeft zal hij het verwerken!

alvast bedankt!

een bij herman de haan koper

Ik zal vast ergens overheen gelezen hebben maar waar kan ik het assortiment vinden?
Waar kan ik bestellen? En hebben jullie een website, zo ja welke?

Zijn er al veel producten uitverkocht? Aangezien ik al ergens las dat 1 rubro uitverkocht was

Er zijn op dit moment maar 2 dingen uitverkocht. Dat is Ready to Rumble en Immortal Gold. Waarbij wij nog wachten op rubro of er van Immortal Gold nog enkele extra bij geleverd kunnen worden.

Ik had Jan Willem even gesproken, en hij wil misschien ook de "fatal screamers" verkopen?

A hatsikidee.... Doe mij maar een pakje of 2:p

Gister me bestelling betaald.
Nu afwachten op afdeling administratie of het akkoord is:D
mvg Dracow

Fatal Scramers €4,95 (nog 33 stuks beschikbaar!)
4x Rik777
2x VuurwerkNOP
4x Lesl
5x Chevre*
2x hans*
1x Nitraat12
1x MarkHE

Laatst bewerkt:
Zo, net terug van Herman de Haan. Een korte tijd geleden heb ik gevraagd aan Jan willem of zij nog personeel nodig hebben bij de verkoop. Vandaag ben ik op gesprek geweest bij de eigenaar en nu zal ik dit jaar op 27, 28 en 29 december werkzaam zijn bij Herman de Haan. Ik heb er erg veel zin in, en ik zal jullie dus allemaal zien tijdens de verkoopdagen bij Herman de Haan.

Ik heb er erg veel zin in, ik hoop jullie ook, maar dat zit wel goed lijkt mij!

Tot dan!

Zo, net terug van Herman de Haan. Een korte tijd geleden heb ik gevraagd aan Jan willem of zij nog personeel nodig hebben bij de verkoop. Vandaag ben ik op gesprek geweest bij de eigenaar en nu zal ik dit jaar op 27, 28 en 29 december werkzaam zijn bij Herman de Haan. Ik heb er erg veel zin in, en ik zal jullie dus allemaal zien tijdens de verkoopdagen bij Herman de Haan.

Ik heb er erg veel zin in, ik hoop jullie ook, maar dat zit wel goed lijkt mij!

Tot dan!

Goed bezig, zie je me daar ook weer verschijnen:p

Back
Bovenaan