Herman de Haan Vuurwerk

De mevrouw van de administratie was vandaag niet aanwezig. Morgen ochtend hoor ik weer betalingen en krijg je een bevestiging.

Even ter verduidelijking voor op het forum (heb het Janwillem per mail al gezegd): Ik maakte mij zorgen of de betaling wel door was gekomen na de storing. Met een storing bij een bank weet je het nooit.
Het was dus niet dat ik het niet vertrouwde met Herman de Haan/Janwillem, maar juist dat ik zeker wilde weten dat het overmaken goed was gegaan.

gelukkig mag ik mij vanaf morgen weer volledig op mijn eigen werk storten. Betekend dat ik weer sneller kan reageren op mails :D

Onder tussen alweer een groot deel weggewerkt. Maar nog lang niet alles. Vanavond zal ik ook aan de mails werken zodat ik iig morgenmiddag uiterlijk alle mails beantwoord heb.

Is er al een nieuw filmpje van Geallemuun beschikbaar? (ik kan bij de topic Geallemuun niet meer reageren)

vraagje voor Jan-Willem:

is het niet nog mogelijk om een karton (of meerdere) van de Ready to Rumble en de Jumbobox Thunderking beide van Rubro te verdelen via 't forum? ik weet zeker dat hier nog genoeg interesse in is!

vraagje voor Jan-Willem:

is het niet nog mogelijk om een karton (of meerdere) van de Ready to Rumble en de Jumbobox Thunderking beide van Rubro te verdelen via 't forum? ik weet zeker dat hier nog genoeg interesse in is!

Ik ben bang dat je voor de Ready to Rumble te laat bent. Dit was een hardloper geloof ik.
Dus weet niet of er nog een karton beschikbaar is hier.
Thunderking lijk mij ook wel interessant;-)Dus als daar iets van hier op forum komt houd ik me zeker aanbevolen
greetzz

Best allen,

Heb nog niet kunnen reageren op bovenstaande berichten omdat er in de privé sfeer zich wat heeft afgespeeld. Geallemuun is ondertussen binnen en ook al getest. Wel moet er nog een film avond plaatsvinden :)

De ready to rumble is zoals het nu lijkt op. Wat betreft de jumbo box zal ik even kijken :)

Back
Bovenaan