Herman de Haan Vuurwerk

Gisteren heb ik een lijst gemaakt wat ik wil bestellen, en verstuurd via email.
Hoe lang duurt het normaal voor je hier een reactie op krijgt?

Het duurt inderdaad even to je reactie van me krijgt. Ik heb wat extra taken erbij omdat er een collega is weg gevallen. Geeft allemaal niet, ik ga nu proberen zoveel mogelijk mail te beantwoorden... En dat zijn er nog al wat!

Karton Snapshot is leeg.

Nu een karton Extreme bang rockets van Wolff, als er genoeg interesse is iig.

laat hieronder maar weten of je er interesse in hebt en eventueel hoeveel pakjes.

voor €5,75 per pakje, korting is er al af.

Laatst bewerkt:
Gaellemuun de knaller van het jaar

Gaellemuun de knaller van het jaar

Bij Herman de Haan Vuurwerk in Genemuiden is de voorbereiding voor aankomend Oud & Nieuw alweer in volle gang. Ook dit jaar wil Herman de Haan Vuurwerk zich onderscheiden met de rest door alleen het beste en veiligste vuurwerk voor een betaalbare prijs te selecteren. “Vorig jaar zijn begonnen met een nieuw concept wat uitstekend is bevallen.

vuurwerk_240.jpg

Hier zullen wij dit jaar op voort borduren om het nog beter uit de verf te laten komen.”. Herman de Haan houd u via Genemuidenactueel.nl bij met nieuwtjes voor dit jaar zodat u kunt beleven hoe vuurwerk bij Herman de Haan leeft.

Deze week willen wij u graag ons parade plaatje tonen. Genemuiden is voor iedere Gaellemuniger iets waar men trots op is. Dit jaar hebben wij een eigen uniek artikel die wij zelf in China hebben laten produceren. Een prachtig betaalbaar item dat de haven van Genemuiden toont. Een uniek item waar iedere Gaellemuniger wat aan heeft!

Bron

De vraag naar extreme bang rockets....

Extreme bang Rockets €5,75 per pakje (4 pakjes nog vrij)
4x ElburgerSC
2x Nitraat12
4x Lesl
4x faab1234
2x koen
2x mem-o-ry
8x moh1975
6x willemeuf
4x maikel t.
4x chevre
2x vuurwerkNOP
2x ummagumma

Laatst bewerkt:
Ik had al eerder doorgegeven dat ik er ook wel 4 wilde. Maar ik zie mijn naam nog niet in de lijst.
Dus bij deze, doe mij maar graag 4 pakjes:) DANK!!

Back
Bovenaan