Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze manier van bestellen is nieuw voor mij, ik heb het Excel bestand gedownload, en geopend met Excel.
Ik heb de lijst nou op het beeldscherm, nu wou ik het aantal van de producten invullen in de vakjes, maar er verschijnd geen getal in de vakjes.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?
En dan nog een vraag over het afronden van de bestelling.
Als de lijst is ingevuld, word het bedrag dan automatisch berekend inverband met de 40% korting, of gaat de korting er later pas af?
Als je de lijst invult / of je wenslijst met aantallen mailt krijg je een overzicht van je bestelling met daarin de 40% in verwerkt
Ok bedankt, waar vind ik het email adres?
Hoi Jan-Willem, ik zie de Feuercombat en de hot hot hot niet in het lijstje staan. Zit er nog over na te denken om deze te bestellen, weet het nog niet zeker. Maar zou dit eventueel via jullie kunnen en dan ook weer met 40% korting?
De crownking die jullie aanbieden, is dat de oude vertrouwde of de nieuwe 2012 versie die er aan schijnt te komen, maar waar verder nog geen info over is?
Beste Jan willen,
Ik zie Ready to Rumble er niet bij staan van Rubro,
Kan ik deze wel bestellen?
De Snapshot van de pyromania colectie van Rubro is die ook te bestellen bij jullie, zo ja geld daar ook de 40% korting op?
En over de Titanium Vulcano (Skyline) actie, kwam daar nu nog een karton van en is het dus mogelijk om een pakje of 3 daar van te bestellen?
Bij voorbaat dank en dank voor de moeite voor het beantwoorden van alle vragen! Helemaal top!