Herman de Haan Vuurwerk

Bij deze kunnen wij jullie melden dat Broekhoff ook dit jaar bij ons verkrijgbaar is!

Heel mooi nieuws. Ik vind dat Broekhoff heel wat mooie nieuwe producten heeft, en met wat korting moet het met de prijzen ook goedkomen! Gaan jullie ook producten uit de Vitalli lijn verkopen?

Dat is goed nieuws Broekhoff heeft echt prachtige mooie nieuwe¨producten dit jaar. T word moeilijk zo een keus te maken. Pfff

wegens de btw-verhoging is het op dit moment erg druk waardoor aanvragen wat langer duren dan normaal.De offertes/overzichten die openstaan worden wel omgezet naar 21% btw. Wij vinden dat wij voor de freaks de 19% moeten handhaven, daardoor zullen alle artikelen worden verlaagd met 2 procent in de offerte.

Aankomend weekend zal ons totale collectie beschikbaar zijn. Zaterdag zal ik dan ook beschikbaar zijn om vragen te beantwoorden en bestellingen te verwerken :)

wegens de btw-verhoging is het op dit moment erg druk waardoor aanvragen wat langer duren dan normaal.De offertes/overzichten die openstaan worden wel omgezet naar 21% btw. Wij vinden dat wij voor de freaks de 19% moeten handhaven, daardoor zullen alle artikelen worden verlaagd met 2 procent in de offerte.

Aankomend weekend zal ons totale collectie beschikbaar zijn. Zaterdag zal ik dan ook beschikbaar zijn om vragen te beantwoorden en bestellingen te verwerken :)

Betekent dit dat vanaf zaterdag de definitieve lijsten beschikbaar zijn met alle importeurs? Dan wacht ik met smart! Want de eerste lijst zag er al aantrekkelijk uit en ik heb mijn keuze (en budget) zo goed als rond :D

Kom maar op met de Freakactie!

Ben benieuwd, vorg jaar was alles helemaal goed geregeld.
En was ik opzich best snel buiten met mijn toch grote bestelling.
Alles was netjes op voorraad enzovoorts.

Ben benieuwd hoe het dit jaar zal zijn.

Mijn keuze is wat betreft Rubro wel gemaakt maar daar zal ik wat in gaan veranderen want wil ook graag Royal en Broekhoff hebben dus ga mijn keuzes maken bij het zien van de definitieve lijsten. Ben benieuwd naar alles!!

Nog enkele dagen wachten.......
JW zet je de lijsten online? Mail je ze naar de bij jouw bekende e-mail adressen of moet iedereen jou een mailtje toedoen om de lijsten te krijgen.

Hier is hij dan! Het complete assortiment van Herman de Haan Vuurwerk 2012.

Klik hier voor ons Freak Assortiment 2012 in Excel

Enkele belangrijke punten van de actie!
1) Op actie artikelen geld geen korting meer (De actie artikelen kun je herkennen aan de gekleurde achtergrond.
2) Let op de 25 Kg Regeling! Zorg dat je voldoende mensen bij je hebt om je bestelling af te halen
3) Prijzen voor volle dozen worden persoonlijk besproken en niet via een excel bestand en/of fora
4) Onder het motto "Beter een vuurwerkbril dragen, dan met rood/witte stok op straat lopen zwaaien!" geven wij bij iedere bestelling een gratis vuurwerkbril!

Je vult je lijst in en stuurt deze naar [email protected]

Ontbrekende artikelen op de lijst die wel besteld kunnen worden:
- Heavy legend Turbo Clash Rockets
- Blue Dimension

Let op: Op Rubro Vuurwerk wordt niet meer dan 30% korting gegeven!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan