Herman de Haan Vuurwerk

Ik heb vorige week ook een offerte opgevraagd, maar is dat een garantie dat je kan bestellen dan? Ik heb wel een lijst van Rubro (PDF-bestand), of dien je in het bezit te zijn van een andere lijst?

Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt...

Dat is geen probleem. Alleen moeten jullie rekening houden met mindere kortingen op rubro, daar kunnen we niet omheen.

ik kan nergens de naam van de site vinden?
kan iemand mij helpen?

Er is wel een site maar daar staat nog niks over vuurwerk.
De meeste hebben besteld op basis van een bestand.

Maar op dit moment valt er niet meer te bestellen, omdat ze te veel aanmeldingen hebben.

inderdaad gewoon mailen wat je graag zou willen hebben. We moeten ons nu eenmaal aan regels houden dus de korting reduceren. Het is gewoon niet anders helaas.

Ik heb tot twee keer toe gemaild, maar helaas nog geen reactie gehad. Ik probeer het even via het forum. Diegene die dus de lijst van Rubro hebben ontvangen kunnen nog gebruiken maken van de speciale prijzen? Want dit is namelijk in mijn geval. Hier hangt even de keuze van de winkel af. Mag ook reageren via een PM ;)

Ik heb tot twee keer toe gemaild, maar helaas nog geen reactie gehad. Ik probeer het even via het forum. Diegene die dus de lijst van Rubro hebben ontvangen kunnen nog gebruiken maken van de speciale prijzen? Want dit is namelijk in mijn geval. Hier hangt even de keuze van de winkel af. Mag ook reageren via een PM ;)

In samen spraak met rubro is ook besproken dat enkele prijzen vanuit de lijst niet meer geldig zijn en zullen stijgen tot waarden die we met rubro hebben afgesproken, omdat andere winkeliers te veel hinder ondervinden van de actie.

Gewoon rustig afwachten dus.:)

Het is op dit moment qua andere werkzaamheden ontzettend druk, waardoor ik ook wat achterstand heb betreft reageren op mails. Je mail wordt zeker nog behandeling genomen, het duurt alleen wat langer dan normaal.

Graag willen wij van jullie weten welke artikelen van Wolff (Dynasty Collection) jullie interessant vinden. Zowel oude als nieuwe artikelen.

Ff geen lijst met alleen potten, dat is al een keertje gedaan voorzover ik weet.

iig:

Wolf Classic:

Bomberorh (candle)
Beyonder (paar traps fluitbak)
strike force , dit zou zomaar een hele goeie vervanger van de cruise rockets kunnen worden.
Op de verpakking staat iig fluitpijlen en 3 traps fluitpijlen.

whistle bird: (fluitcandle)
rebel
Extreme bang rocket.

Dynasty:

Havana, mooie tails
Fuego
The moment
Concerto Rosso

Verder zou ik heel graag wat broekhoff in de collectie zien.
Mooie cakes voorzover ik kan zien, en je moet er maar wat voor over hebben.

Misschien een top 10 van broekhoff? Ik ga dat iig ook even doen.

Groeten en succes verder

Unleashed
mayday
super 6-19
the moment
fuego
Strike force (als ze goed zijn)

Meer zou ik er niet weten van wolff.Helaas matig allemaal.:)

Mooie Wolff artikelen in mijn ogen,

Super 6 19
Daybreak
Megaboost
Hunter
Heavy 3 4 5
Super 4 16
Hongkong
Spaceshooters
4 Space
Mayday
Sniper

En van de nieuwe artikelen o. a de Fuego en The Moment en de Alcatrez.

Dit zijn zo n beetje mijn favorieten.

Back
Bovenaan