Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is er ook een website waar ik op kan kijken..? Ik kan nl. niks vinden??
Beste liefhebbers,
Door de enorme stroom van aanvragen moeten wij jullie mededelen dat het maximale aantal wat wij aankunnen hebben bereikt. Dit is voor ons even slikken, aangezien wij dit niet hadden voorzien. Helaas kunnen wij dan ook geen aanvragen meer aan wat wij ten zeerste betreuren.
Wij staan graag garant van 100% levering wat qua planning en organisatie nog wel te realiseren moet zijn. Daarom zullen wij van de gene die nu een prijslijst hebben mogen ontvangen leveren. Helaas moeten wij de rest meededelen dat wij dit jaar meer mensen niet aankunnen.
Ons excuses voor het ongemak.
Ik heb de lijst van jullie ontvangen met daarop de rubro producten.
Het liefst bestel ik in 1 keer alles, dus ook met dynasty en royal. Kan ik nu dan nog wachten tot de prijzen van dynaty en royal er zijn of moet ik de rubro bestelling nu al inleveren?
Even voor de goede orde:
Ik heb een lijst ontvangen met de rubrokortingen.. Kan ik hier nu nog gewoon bestellen aangezien ik al de lijst heb? Of worden er helemaal geen bestellingen meer ontvangen? En moet ik nu bestellen of kan ik nog wachten op de kortingen op wolff en royal?
Je moet goed lezen,als je de lijst al hebt kan je gewoon bestellen.Mensen die nu nog een lijst aanvragen,kunnen niet meer bestellen bij Jan Willem en krijgen de lijst dus ook niet meer toegezonden.
Zo das dan rap gegaan zeg ! Ben blij dat ik nog een "offerte" bij jullie heb opgevraagd. Nog ff wachten op dynasty en royal en dan gelijk bestellen
![]()