Starburst
VWC lid
Zal er over nadenkenMaandag salarisdagje, kan je 'm niet met 1 dagje verlengen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal er over nadenkenMaandag salarisdagje, kan je 'm niet met 1 dagje verlengen?![]()
Net gemistOké oké, jullie hebben demo kriebels hè
Reactivatie van de freak kortingscode 20% in 3…2…1…
Code FREAK20 opnieuw actief tot en met zondag 14 december.
(Alvast sorry)
Je kunt het nog een keer proberenNet gemist![]()
Je kunt het nog een keer proberen![]()
Scherpe deal hoor!Allen,
Ter aanvulling op mijn laatste post. We krijgen nog regelmatig de vraag of er aan bestaande orders wat toegevoegd kan worden. Uiteraard kan dat zover de voorraad en de leveringen op die data beschikbaar zijn. We proberen zoveel mogelijk op voorraad te houden, maar het kan ook vaker voorkomen dat samenvoegen niet mogelijk is op de eerder gekozen tijdstippen. Ik monitor dit zelf, dus mocht samenvoegen niet lukken neem ik met jullie persoonlijk contact op.
Dat gezegd hebbende krijgen wij ook nog veel vragen omtrent van nieuwe klanten die de kortingscode willen gebruiken. Wij begrijpen dat er veel vraag is naar vuurwerk en willen voor de liefhebbers hierin wel meedenken. Daarom is de code actief t/m onze sluitingsdatum van de voorverkoop. Dat is 28 december om 21:00. Je kunt de code FREAK20 tot deze datum en tijd gebruiken voor nieuwe of aanvullende bestellingen.
Tijdsvakken lopen onderhand al wel aardig vol. Wij hanteren een max aantal klanten (dus unieke afhalers) per uur, hiervoor geldt vol = vol.
Met vriendelijke groet,
Janwillem

Als ik niet aan de 25kg zat had ik 't wel geweten..Bekijk bijlage 1820714
op verzoek toegevoegd. let wel HEEL BEPERKT! kochten de laatste kartons bij wolff!
Tarantula - Herman de Haan
dehaan.vuurwerkexpert.nl
Bekijk bijlage 1820715
Deze is ook weer aangekocht en beschikbaar
Zoeken - Herman de Haan
dehaan.vuurwerkexpert.nl
Gewoon 2x rijden en op meerdere adressen opslaan een optie?Als ik niet aan de 25kg zat had ik 't wel geweten..
Gewoon je auto.vol.laden manAls ik niet aan de 25kg zat had ik 't wel geweten..