Herman de Haan | Vroege Vogel Actie 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beterschap en de die bevestiging van mijn bestelling zie ik wel een keer in me mailbox verschijnen.

@ Jan Willem,

Zou je de lijst misschien kunnen updaten en is er al meer nieuws over de collectie van 2014-2015?

Wat nieuws betreft voor aankomend jaar is er wel. Echter wachten wij op dit moment wel de uitkomst van de Tweede Kamer af gezien de aanpassingen van de verkoopdagen. Dit zal mocht het doorgaan (in)directe gevolgen hebben voor het draaiboek.

@ Jan Willem,

Zou je de lijst misschien kunnen updaten en is er al meer nieuws over de collectie van 2014-2015?

Duidelijk verhaal.

Helaas moet ik zelf ook afwachten met bestellingen plaatsen. Voor het 10uur project heb ik al diverse Day light producten gekocht, waar waarschijnlijk niks van te zien is dit jaar.

Beste Liefhebbers,

Dit jaar zijn wij in tegenstelling tot andere jaren minder actief qua liefhebbers. Dit omdat het veel tijd en energie vraagt gedurende het jaar om diverse klanten goed en tijdig te kunnen helpen, daar waar de tijd op dit moment elders aan besteed moet worden. TOCH hebben we nog bergen vuurwerk en zijn wij wel bezig met de voorbereidingen voorkomend seizoen. Die voorbereidingen brengen met zich mee dat er wel het één en ander buiten de al eerder openbaar gemaakte voorraadlijst verder afgeprijsd worden.

De volgende artikelen zijn via [email protected] te reserveren. Let wel, het zijn kleine aantallen! Mail tijdig om teleurstellingen te voorkomen. De bestellingen worden enkel op werkdagen verwerkt! annuleren is niet mogelijk, betaling dient na bevestiging te worden voldaan.

Laatst bewerkt:
Hoi Jan Willem,

Heb je een mail gestuurd vorige week, maar nog geen reactie gehad. Ben je op vakantie deze weken of is mijn mail niet in je mailbox aangekomen? :)

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Beste Liefhebbers,

Zoals wij eerder kenbaar hebben gemaakt kunnen wij door omstandigheden niet volledig focussen op de liefhebberij. Aangezien we de bezem door het assortiment zullen halen komen er ook nog aardig wat artikelen vrij die niet meer tot het consumenten assortiment van 2014 behoren of door de leverancier niet in het huidige pakket meer worden aangeboden. Dat is dan weer goed nieuws voor jullie! Om te voorkomen dat wij er in december zelf nog tegen aanlopen hebben wij onderstaande artikelen nu voor jullie afgeprijsd!

Prijzen zijn per stuk
Wolff Vuurwerk
10x Wasp €7,50
13x Fuego €2,95
4x Three Lions €4,95
5x daybreak €15,00
3x space shuttle €10,00
2x the cube €17,50
2x flying dutchmen €28,95
1x toppertje pakket €0,50
49x Whistle Bird €1,50
435x Happiness €0,50
7x cruise rockets €2,50
14x Mount Etna €3,50
23x shells en mines €1,50
7x cruise rockets €2,50
12x fire vulcano €3,95
19x magic sky €9,95
20x Blasting Balls €3,95
13x Coral Beauty €4,95
22x flower fantasy €2,50
3x Strikforce €5,95
30x wild wild west €4,50
5x Celebration cracker 777 €4,50

Royal Fireworks
1x freestyle €25,00
1x whistle blower €31,95
1x fireworks for all €21,00
3x Passion Flower €19,95
5x colourfull palm tree €19,95
2x Beautifull Leaves 2011 €22,95
2x freezing steel €16,00
20x phlox €2,95
4x hot cannon €2,95

Rubro Vuurwerk
21x Lost Souls €9,95
3x ghost king €1,95
30x fatal screamers €3,95

Broekhoff Vuurwerk
24x Multi Salute €3,95
11x sky blitz €2,50
15x Crackling Whip €5,95
5x Super tank €4,95
88x super blink €1,95

Zena Vuurwerk
26x Originel pro rockets 1 €4,95

Lesli Vuurwerk
47x Stinger Bees €1,50

Een bestelling kun je mailen naar [email protected] (snelle reactie op werkdagen) of een pm sturen (snelle reactie avonden en weekenden)

Laatst bewerkt:
Tot 31 oktober zijn bovenstaande artikelen nog te bestellen! Daarna wordt het assortiment klaar gemaakt voor de webshop en zullen deze scherpe prijzen komen te vervallen! Wees er dus nu nog bij!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan