herdenkings vw opa

hey medeforumleden

mijn opa is vandaag helaas overleden. Nu wil ik graag op mijn manier nog een soort van afscheid van hem nemen dus met vuurwerk. maar ik kan niet kiezen wat ik nou moet nemen een mooie vuurpijl een cake of mischien een mat. kunnen jullie mij daar mee helpen door me te vertellen wat jullie zouden doen als jullie in mijn schoenen zouden staan.

ps ik hoef niet te weten welke alleen of je een cake mat of pijl zou doen
pps ik steek het gewoon af op 31 dec om 12 uur
grtz kanonslag-eter

Laatst bewerkt:
Ten eerste gecondoleerd.
Ten tweede; ik zou kiezen voor een superdikke vuurpijl waar je bij voorkeur een briefje oid in/aan zou kunnen doen.

Gecondoleerd.

Ik persoonlijk zou het klein houden, omdat je toch buiten de regels om gaat afsteken.
Het is ook voor je persoonlijke gevoel denk ik, dus een pijl met een mooie gedachte zou niet misstaan.
Een kleine cake zou ook kunnen, maar zorg dat je geen overlast geeft aan de mede buurt bewonders, die immers niet weten waarom jij dit doet.

Sterkte verder!

Allereerst gecondoleerd en sterkte met de verwerking van het verlies van je opa.

Ik heb een leuk idee, zoek een vuurpijl uit die jij heel erg mooi vindt.
Of een pijl wat je opa's lievelingskleur was.

Hierop kun je bijvoorbeeld een briefje plakken met daarop een boodschap aan je opa!

Ik weet niet wanneer je het wilt afsteken, maar als je het de 31ste of 1 januari wil doen kun je ook een Wenspijl van Lesli kopen.

Als eerste gecondoleerd,

Het ligt er denk aan welk gevoel je der aan verbindt
op een pijl kun je een brief je plakken met iets erop en deze naar de hemel schieten
een cake kan de herinnering weer geven van veel zijdigheid/kleurrijk (als hij dat was)
een mat als klank boord naar de hemel dat je hem niet vergeten bent.

zelf heb ik ooit een pijl met een bloem de hemel in geschoten en een wensballon met een persoonlijke tekst opgelaten

doe wat voor jou het beste aanvoelt

Ten eerste, gecondoleerd en sterkte aan je familie met het verlies van een dierbare.
Ik kan je niet zeggen wat je moet kiezen, maar is er een stuk vuurwerk wat je opa mooi vond.
Koop dit en steek dat stuk vuurwerk ter genagedachtenis af.

Nogmaals sterkte.

Gecondoleerd.

Ik persoonlijk zou het klein houden, omdat je toch buiten de regels om gaat afsteken.
Het is ook voor je persoonlijke gevoel denk ik, dus een pijl met een mooie gedachte zou niet misstaan.
Een kleine cake zou ook kunnen, maar zorg dat je geen overlast geeft aan de mede buurt bewonders, die immers niet weten waarom jij dit doet.

Sterkte verder!

bedankt en mischien had ik wat duidelijker mogen zijn in de startpost ik ga hem gewoon op 31 dec 12 uur doen dan

en verder iedereen bedankt

Gecondoleerd man. Sterkte voor jouw en je familie toegewenst. Ikzelf vind de symbolische waarde van een vuurpijl een mooi gebaar. Hij vliegt immers richting "hemel" en zoals al door anderen opgemerkt is kun je er eventueel nog een persoonlijk briefje gericht aan je opa aan vast maken. Dat zou mij in ieder geval een warm gevoel geven bij zo'n rot gebeurtenis als die jij nu meemaakt.

Gecondoleerd!

ik vind zelf een vuurpijl persoonlijker dan een cake of mat.

Koop bijvoorbeeld een doe een wenspijl van Lesli, daar zit een wensbriefje bij waar je iets op kan schrijven en vervolgens in een gleufje van de pijl kan doen

ik ben heel blij met al jullie reacties en heb aan de hand daarvan gekozen voor een vuurpijl maar bij mijn dealer is de doe een wens pijl wel best duur (8 euro) en heb dan liever een pijlen pakket wat kunnen jullie mij aanraden

Gezien het natuurlijk een soort herdenking is zou ik voor een mooi effect gaan, of een harde saluutpijl, net wat je zelf mooi vind.
Hoe duur het is maakt daarbij niets uit lijkt mij.

Allereerst gecondoleerd met het verlies.

Wat betreft het vuurwerk zou ik kijken naar wat hij mooi of leuk vond en daarbij in de buurt te komen.
Lukt dat niet, kijk dan naar bijvoorbeeld zijn lievelingskleur en zoek een product daarmee. Dan valt alleen de mat wel af.

Persoonlijk had ik voor een lichtkogel (noogsignaal) of vuurpijl gegaan. Misschien gevolgd door een wensballon met een briefje.

ik ben heel blij met al jullie reacties en heb aan de hand daarvan gekozen voor een vuurpijl maar bij mijn dealer is de doe een wens pijl wel best duur (8 euro) en heb dan liever een pijlen pakket wat kunnen jullie mij aanraden

rond de 7/8 euro is normaal voor een doe een wenspijl..
voor een goed pijlenpaket ben je wel meer dan dat kwijt..

maar wil je persee een Lesli pijlenpakket?
want bijvoorbeeld Light year van zena (rond de €30,-) of de rocketboom van beko (€10,-) zijn ook leuke pijlenpakketen.

Vooral de rocketboom heeft ring effecten en zijn dus wel apart!

Ten eerste gecondoleerd. Ik ben 10 jaar terug ook me opa verloren, hij was een geweldig voorbeeld voor me.
Je hebt begrijpelijk gekozen voor een pijl, denk ook dat velen dat zullen doen.
Zelf ben ik ook gek van falling leaves effecten.
Persoonlijk als ik toen de kans had gehad, koos ik ook een pijl met daarbij een cake met falling leaves effecten.
De pijl inderdaad met een persoonlijke boodschap en deze cake voor de rust...

Gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte de komende tijd gozer en wat te schieten ter nagedachtenis aan je opa, ik zou een mooie cake uitzoeken met langzame effecten ( falling leaves of iets dergelijks ) zodat jij/jullie bij het schieten van deze cake even de tijd hebben om even rustig stil te staan bij je opa.

Zelf zou ik voor een vuurpijl kiezen en dan niet eens zozeer een sierpijl, maar een mooie knalpijl. Zie het als een soort salute schot. Bij deze wil ik je nog wel heel veel sterkte wensen!

Nog gecondoleerd.

Een vuurpijl lijkt me wel mooi.
Denk aan zo'n lesli wenspijl.
Daar kan je zo'n briefje in stoppen.
Misschien is dat een idee?
Een mooie pijl met een briefje er in :)

Nog sterkte gewenst.

Gecondoleerd! Ook mijn opa is onlangs (gisteren 2 weken geleden) overleden. Ik denk dat ik 1 januari 00:00 een zink 902 ter nagedachtenis de lucht in stuur.

Back
Bovenaan