Hercules

Hierbij mijn filmpje van de Hercules, uit de losse hand gefilmd tijdens de ZENA Original Demo afgelopen avond in Laakdal (België):

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb deze cake vrijdagavond getest! Het is wel jammer dat het maar een effect is, maar de boeketten zijn echt zeer groot en de burstknallen zijn ook bijzonder hard!!. Daarbij zijn het ook zeer volle boeketten en een dikke finale, dus deze cake is zijn geld ook zeker meer dan waard!

Hier heb ik nog eens naar gekeken en over na gedacht. Deze pot koop je voor de kleur vind ik. Weinig potten met de kleur wit erin. Deze wijkt toch iets af van zilver, wat je nog wel ens terug ziet bij palm en wave effecten. De blinkers vind ik in dit geval lichte bijzaak. Maar zijn gemiddeld goed denk ik.

Voor thema's is dit een ideaal ding denk ik. Prijs valt op zich ook nog goed mee.

Wat blijft dit toch een prachtige cake, het lijkt er in dit filmpje soms wel op alsof er 2,5 inch uitwerkingen in de lucht uiteen klappen en dan die felle magnesium blinkers, echt kippevel.

Even een rotschop maar dit weekend (14 en 15 november) verkrijgbaar bij Zena Maaseik/Olen voor 12,50!! Doe er je voordeel mee ;)

Ja heb hem dit jaar ( na tig jaar in de kast te hebben gestaan ) helaas geschoten en daar bedoel ik mee dat hij dus weg is :(

Vette cake en zeer vette blinkers waar je bijna een laskap voor moet opzetten. Adios Heracles, ik zal je missen :bye:

Back
Bovenaan