Vuurwerk_Discount_NL
VWC lid
Promo video wellicht ja! Ik zoek nog iemand voor een video reportage van mijn bedrijf. dat zou een goede oplossing zijn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Btw al die file sharing websites zijn allemaal prut
Die kijken naar het dataverkeer, en wanneer er opeens veel gedownload wordt vinden ze dat verdacht en blokkeren ze 't bestand.
Inderdaad. Ik snap niet waarom mensen opeens allemaal hun eigen DVD willen gaan verkopen. Zet het gewoon gratis online op Youtube. Mocht het dan nog echt een succes zijn kan je er ook geld mee verdienen doordat Youtube jou reclame kosten betaald....
Veel minder gedoe en veel mee plezier.
Dat is mijn mening hierover.![]()
Omdat mensen er misschien veel moeite voor doen om alles te filmen? De apparatuur draait niet geheel gratis, daarbij offert iemand stooktijd op om beelden vast te leggen voor de freaks. Veel minder goede, veel meer plezier? Wat een belachelijke uitspraak zeg! En denk je nou echt dat je rijk wordt door youtube reclame? Ten eerste moet je daar eerst voor in aanmerking komen, ten tweede, het is pas rendabel vanaf 10.000'en hits, wat je gewoonweg niet haalt, ook niet met de allerbeste o&n film. Je beseft gewoon niet hoeveel tijd en moeite er in een DVD zit, jij wilt gewoon de gratis profiteur zijn.
Omdat mensen er misschien veel moeite voor doen om alles te filmen? De apparatuur draait niet geheel gratis, daarbij offert iemand stooktijd op om beelden vast te leggen voor de freaks. Veel minder gedoe, veel meer plezier? Wat een belachelijke uitspraak zeg! En denk je nou echt dat je rijk wordt door youtube reclame? Ten eerste moet je daar eerst voor in aanmerking komen, ten tweede, het is pas rendabel vanaf 10.000'en hits, wat je gewoonweg niet haalt, ook niet met de allerbeste o&n film. Je beseft gewoon niet hoeveel tijd en moeite er in een DVD zit, jij wilt gewoon de gratis profiteur zijn.
*schaamteloze zelfpromotie ten koste van anderen*
Ik vind het prachtig om goed gemaakte vw films te zien maarja ik ben 14 met 30 euro in de maand dus dan kan je niet veel kopen en gaat mijn geld toch naar andere dingen dus ik stem voor om hem op piratebay ofzoiets te zetten!
Ja en dan zitten er een paar rotte appels tussen die dat bestand manipuleren en dan heb je opeens 50 mensen met een virus op hun pc en dan heb ik dát gezeik weer.
Je kan toch MD5 Hash gebruiken?
Als iemand dan aan je zelfgemaakte video gerommeld heeft kunnen anderen en jijzelf dat direct herkennen.
+ YouTube Video | |