helmond 30 april 09

3xh

VWC lid
Waar: Thelmond
Wanneer : 30 april 2009
Wie: laser fireworks
Kaliber: Consument + Prof. (aan gezien het bijna elk jaar rond de 3 inch max is..)
Tijdstip: 22.00 uur en 23.00

vaak leuke show met pro vuurwerk.
ter gelegen heid van onze koningin;)
dat was denk ik wel duidelijk:D

Laatst bewerkt:
harstikke bedankt ik weet dat de firma vaker in helmond heeft geschoten.
en helmond is de laatste jaren niet echt zuinig dus kan best wel een top show worrden.
alleen het terrein waar ze schieten mogen ze geloof ik niet groter dan 3 inch.
maar ook met 3 inch kun je een top show neer zetten.
ben benieuwd we wachte af!
zal kijken of ik de show kan filmen (ben zelf niet in bezit van een camera!)

Afgelast Oranjeconcert nu wellicht op 5 mei
zaterdag 02 mei 2009 | 02:46 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 02 mei 2009 | 08:18

HELMOND - Het Helmondse Oranjecomité en het Helmonds Muziek Corps (HMC) zijn bezig te onderzoeken of het mogelijk is het op Koninginnedag afgelaste concert alsnog te houden op bevrijdingsdag, dinsdag 5 mei.
Dat laat vice-voorzitter Henk Martens van het comité weten.De gemeente Helmond besloot op Koninginnedag het avondprogramma af te blazen in verband met het drama in Apeldoorn. De locatie blijft hetzelfde: het Caratpaviljoen.
"Het is nu vooral de vraag of we het geregeld krijgen met de vergunningen van de gemeente", aldus Martens De beslissing of er vuurwerk afgestoken mag worden ligt volgens hem bij de provincie. "Onze secretaris Ron Peters is nu druk mee bezig om dat voor elkaar te krijgen."

http://www.ed.nl/regio/helmondstad/article4907706.ece

In Helmond geen bevrijdingsfestiviteiten
zondag 03 mei 2009 | 19:03 | Laatst bijgewerkt op: maandag 04 mei 2009 | 11:25

HELMOND - Het Helmondse Oranjecomitéheeft in overleg met burgemeester Fons Jacobs besloten om definitief af te zien van bevrijdingsfestiviteiten op dinsdag 5 mei. Dat betekent: geen vuurwerk en geen bevrijdingsconcert.

Daarmee volgt het Oranjecomité een advies van het Comité 4 en 5 mei. Het besluit is genomen uit piëteit met de nabestaanden van slachtoffers van de Koninginnedagramp.

http://www.ed.nl/regio/helmondstad/4913185/In-Helmond-geen-bevrijdingsfestiviteiten.ece

hmm was een leuke show (4 inch)
maar veel teveel van het zelfde!
dus eigenlijk ook weer niet zo:D

Back
Bovenaan