Hell's Kitchen

Artikelnummer: NL013
Artikelnaam: Hell's Kitchen
Netto Kruitgewicht: 480 Gram
Aantal Schoten: 89 Schoten
Effectomschrijving: Silver tail to ti salute/red tail to red, green peony/silver tail with whistling/red tail up to crackling
Stijghoogte: +- 15 Meter
Richtprijs: €38.50,-

Afgelopen jaarwisseling deze cake gehad. Hij ging naar mijn mening veel te snel, het rare was dat deze ook leek te beginnen met de finale. Wel vrij indrukwekkend en lage prijs in verhouding voor het aantal gram kruit, zeer snelle cake!

Afgelopen jaarwisseling deze cake gehad. Hij ging naar mijn mening veel te snel, het rare was dat deze ook leek te beginnen met de finale. Wel vrij indrukwekkend en lage prijs in verhouding voor het aantal gram kruit, zeer snelle cake!

Ik heb er 6 gehad en alle 6 waren ze verschillend. De enige die voor mij idee goed ging was ook heel leuk met een oplopende snelheid. De rest was gewoon vervelend aan het schieten. eerst finale, dan heel erg langzaam etc etc.

Het zou leuk zijn als ze deze cake in orde maken want degene die het wel goed deed vond ik erg leuk.

Edit: Filmpje

Hells Kitchen x 2

Hier zie je ook dat de 2de bij de finale begint. Helaas erg mistig op band.

Laatst bewerkt:
Ik heb er 6 gehad en alle 6 waren ze verschillend. De enige die voor mij idee goed ging was ook heel leuk met een oplopende snelheid. De rest was gewoon vervelend aan het schieten. eerst finale, dan heel erg langzaam etc etc.

Het zou leuk zijn als ze deze cake in orde maken want degene die het wel goed deed vond ik erg leuk.

Edit: Filmpje

Hells Kitchen x 2

Hier zie je ook dat de 2de bij de finale begint. Helaas erg mistig op band.

Hell's Kitchen

In de eerste post van bovenstaande thread staat ook een filmpje van 2 Hell's Kitchtens, maar dan van wat betere kwaliteit.

Ik had de Hell's Kitchen gratis bij m'n bestelling,
Zeker wel een leuke cake en ook een verassende finale tussendoor :bonk:
Hierbij mijn filmpje !

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gr,
jwtjuh :bye:

Bedankt voor je filmpje.
Hell,s Kitchen dank zijn naam aan de finale.
Verder een leuke cake met leuke effecten, maar wel rustig, op de finale na.

De finale maakt het mooi, voor de rest vind ik het nogal slappe hap, kleine slordige boeketjes voor 38.50 weet ik wel wat beters te vinden:)

De finale is echt geweldig de rest vind in echt bagger en de prijs niet te doen voor wat je krijgt.

Back
Bovenaan